پیام تسلیت حجت‌الاسلام شهیدی در پی درگذشت مادر شهیدان «یزدانخواه کناری»

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم «شهربانو ثمنی» مادر شهیدان یزدانخواه کناری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۰۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ - 26July 2018

پیام حجت الاسلام شهیدی در پی درگذشت مادر شـهیدان «یزدانخواه کناری»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیامی را به مناسبت درگذشت حاجیه خانم «شهربانو ثمنی» همسر شهید «نوروزعلی یزدانخواه کناری» و مادر شهیدان «رحیم، خدیجه و طوبی یزدانخواه کناری» صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر یزدانخواه کناری

سلامٌ علیکم

در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای جمله همسران و مادران معزز شهداست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم «شهربانو ثمنی» همسر محترم شهید معزز «نوروزعلی یزدانخواه کناری» و مادر بزرگوار شهیدان معظم «رحیم، خدیجه و طوبی یزدانخواه کناری» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.

ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم. امید که به فضل الهی در جوار همسر و فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار