حمایت «فرستاده صلح ترامپ» از حملات رژیم صهیونیستی به غزه

فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور صلح غرب آسیا، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه را «دفاع از خود» توصیف کرد.
کد خبر: ۳۰۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 26July 2018

فرستاده «صلح ترامپ»، حامی حملات نظامی رژیم‌صهیونیستی به غزهبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، «جیسون گرینبلت» فرستاده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور صلح غرب آسیا، از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مردم غزه و مواضع ارتش سوریه دفاع و حمایت کرد.

گرینبلت در صفحه شخصی توئیتر خود، حملات رژیم صهیونیستی را «دفاع از خود» نامید و نوشت: «بازیگران بد در خاورمیانه، بار دیگر در حال اجرای فعالیت‌های شرورانه هستند. ما حق و مسئولیت اسرائیل برای دفاع از خودش را تایید می‌کنیم.»

این اظهارات یک روز بعد از آن بیان شد که یک نظامی رژیم صهیونیستی هنگام عملیات در مرز غزه، بر اثر شلیک تک‌تیراندازان فلسطینی، بشدت مجروح شد.

پیش از آن نیز یک نظامی صهیونیست دیگر، با شلیک تک‌تیرانداز حماس، کشته شده بود.

جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این تیراندازی‌ها، چندین بار مناطق مختلف در غزه را بمباران کردند که در پی آن حداقل سه فلسطینی شهید و چند نفر نیز زخمی شدند.

مرز غزه و مناطق نزدیک به آن طی روزهای اخیر بسیار ملتهب و شاهد تبادل آتش بین گروه‌های مقاومت فلسطینی و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

این در حالی است که جنبش مقاومت «جهاد اسلامی» بامداد یکشنبه اعلام کرد که با میانجی‌گری مصر، بین گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه و رژیم صهیونیستی آتش‌بس برقرار شده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار