سرهنگ بخشنده خبر داد؛

دستگیری 140 خرده فروش مواد مخدر در عملیات ضربتی دو پلیس پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از اجرای طرح ضربتی دستگیری خرده فروشان مواد و جمع آوری معتادان متجاهر در محلات شوش، هرندی و مولوی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ - 27July 2018

دستگیری 140 خرده فروش مواد مخدر در عملیات ضربتی دو پلیس پایتختبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «محمد بخشنده» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: طی دو شب گذشته طی عملیات مشترک با پلیس پیشگیری که از توان کلانتری‌ها استفاده گردید، 140 خرده فروش در مناطق مذکور دستگیر و 208 نفر از معتادان متجاهر جمع آوری شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: خرده فروشان به دادسرا اعزام شدند و در خصوص معتادان متجاهر بیشتر آنان به مرکز بازپروری اخوان تحویل داده شدند، اما واقعیت این است که تا وقتی ظرفیت‌ها به اندازه کافی نباشد این افراد انتقال مکان می‌دهند و برای مثال از محدوده‌های جمع آوری شده به خیابان خزانه بخارایی و پارک بعثت و اطراف ترمینال جنوب می‌روند بنابراین به ایجاد ظرفیت‌های جدیدتری نیاز مبرم داریم.

وی در انتها گفت: این طرح‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و از شهروندان محترم می‌خواهیم از طریق تماس با 110 و 197 ما را در اجرای بهتر طرح‌ها یاری کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار