سرهنگ هاشمی خبر داد؛

دستگیری سارقان هونداسوار بامدادی محله خانی آباد

دو سارق جوان معتاد که با موتورسیکلت هوندای قرمز رنگ خود، ماشین‌های پارک شده کنار خیابان را هدف سرقت‌های سریالی قرار می‌دادند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۳۰۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ - 27July 2018

دستگیری سارقان هوندا سوار بامدادی محله خانی آبادبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «محمدحسین هاشمی» رئیس کلانتری 152 خانی آباد اظهار داشت: بامداد دیروز بود که ماموران تجسس این کلانتری در جریان گشت زنی‌های خود با دو جوان مشکوک کنار خودروی پرایدی روبرو می‌شوند که هر دو مظنون به طور مشکوکی در حال بازکردن درهای خودرو بودند.

وی افزود: وقتی ماموران به سمت این افراد می‌روند آنها خیلی سریع سوار موتورسیکلت خود شده و در حالیکه پلاک موتور سیکلت خود را پوشانده بودند از محل متواری می‌شوند. هرچقدر ماموران کلانتری 152 خانی آباد دستور ایست می‌دهند این سارقان توجهی نمی‌کنند تا اینکه بالاخره با بکارگیری قانون به کارگیری سلاح و شلیک‌ عوامل گشت، متهمان هوندا سوار زمینگیر و دستگیر می‌شوند.

وی در انتها گفت: این تعقیب و گریز پلیسی که 20 دقیقه طول کشید منجر به دستگیری متهمان بدون آسیب رساندن به آنان شد و از این سارقان 20 و 21 ساله مقداری موادمخدر به همراه یک عدد چاقوی نیز کشف شد؛ متهمان پس از تحقیقات اولیه در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار