امام جمعه موقت میامی:

نماز جمعه مرکز اتحاد و وحدت مسلمین و از مهمترین برکات انقلاب است

حجت الاسلام «علی اکبر سایری» گفت: نماز جمعه یکی از مهمترین برکات انقلاب است و در واقع نمایشی از قدرت سیاسی و عبادی جامعه است که به مرکز اتحاد و وحدت مسلمین تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۰۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ - 27July 2018

نماز جمعه مرکز اتحاد و وحدت مسلمین و از مهمترین برکات انقلاببه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت الاسلام «علی اکبر سایری» امام جمعه موقت میامی در خطبه های نخستین نماز جمعه مردادماه ۹۷ به میزبانی مسجد جامع، ضمن بیان اینکه سخنان پمپئو و ترامپ باعث می شود تا آمریکا ناتوانی خود را به جهان نشان دهد، اظهار داشت: انقلاب ما با قدرت در مسیرش در حال حرکت است و این تهدیدات جلودار آن نخواهد بود.

وی با اشاره به دیدار کارکنان وزارت امور خارجه با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: اگر می خواهیم با اقتدار در مسیر انقلاب حرکت کنیم باید با تمام وجود نصایح و سفارشات معظم له را سرلوحه کار خود قرار داده و برای تحقق این فرامین نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

امام جمعه موقت میامی در ادامه با اشاره به تصویب قانون ملت و دولت یهود افزود: قانون یهود ننگ آور و برای زیر فشار قرار دادن ملت مظلوم فلسطین است و اسراییل و ایادی آن بدانند که فلسطین برای مردم آن کشور است.

سایری با اشاره به مراسم دو حج خونین که به شهادت رسیدن زوار ایرانی منجر شد، گفت: آل سعود عرضه خادمی حرمین شریفین را ندارد و برای همه جهان مسجل شده که توانایی مدیریت را هم ندارند.

وی در دیگر بخش سخنان خود، گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب در پنجم مرداد سال ۵۸ ابراز کرد: نماز جمعه یکی از مهمترین برکات انقلاب است و در واقع نمایشی از قدرت سیاسی و عبادی جامعه است که به مرکز اتحاد و وحدت مسلمین تبدیل شده است.

امام جمعه موقت میامی با اشاره به سالروز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین مرصاد سال ۱۳۶۸، تصریح کرد: حماسه ای که در این عملیات توسط رزمندگان اسلام رقم خورد ضربه محکمی بر توطئه های منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار