سرهنگ مومنی خبر داد؛

وقوع 4 فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وقوع چهار فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران در هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ - 28July 2018

وقوع 4 فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «احسان مومنی» رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تصادفات هفته گذشته اظهار داشت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، متأسفانه شاهد وقوع چهار فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. در این حوادث متاسفانه سه عابر پیاده و یک راننده موتورسیکلت در اثر تصادف در محل فوت شدند.

مومنی اظهار داشت: تصادف اول در ساعت 5:15 دقیقه بعدازظهر روز شنبه در مسیر غرب به شرق بزرگرراه شهید همت مقابل بوستان جوانمردان یک دستگاه سواری L90 با عابر پیاده که در حال تردد از عرض بزرگراه بوده برخورد می‌کند و در اثر شدت ضربه متاسفانه عابر پیاده در محل فوت می‌شود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تصادف دوم ساعت 9:15 دقیقه صبح روز دوشنبه در باقرشهر جاده قمصر رخ داد که طی آن سواری پژو با عابر پیاده که با چرخ دستی در حال تردد بوده برخورد می‌کند و متاسفانه در این حادثه بر اثر شدت ضربه وارده عابر پیاده فوت می‌شود.

سرهنگ مومنی در تشریح این دو تصادف به عابرین پیاده توصیه کرد: در هنگام عبور از عرض خیابان و بزرگراه حتما از پل‌های هوایی در نزدیکترین محل و یا از گذرگاه‌های عابر پیاده و محل‌های خط‌کشی شده جهت عبور و تردد استفاده کنند و از توقف در محور‌های بزرگراهی خوداری و در هنگام حرکت به موازات وسایل نقلیه حتما از پیاده رو استفاده کنند.

وی درباره سومین تصادف منجر به فوت در شهر تهران در هفته گذشته تصریح کرد: تصادف سوم در ساعت 9:40 دقیقه صبح روز دوشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین رخ داد که طی آن راننده کامیون به دلیل نقص فنی در وسیله نقلیه و پنچر شدن لاستیک در محور کناری بزرگراه متوقف می‌شود و در حال تعویض لاستیک بوده که سواری پراید با وی برخورد می‌کند و متاسفانه براثر شدت ضربه وارده، راننده کامیون در محل فوت می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: به رانندگان عزیز توصیه می‌شود در صورت توقف اظطراری در محور‌های بزرگراهی در منتهی‌الیه سمت راست و محلی که دارای دید کافی و با نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده با فاصله مناسب از خودرو اقدام به توقف کنند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: تصادف چهارم در ساعت 14:50 دقیقه بعدازظهر روز چهارشنبه در مسیر جنوب به شمال خیابان زلفی رخ داد که طی آن موتورسیکلت سواری با یک دستگاه سواری تاکسی سمند که از داخل کوچه بدون رعایت حق تقدم عبور وارد خیابان اصلی می‌شود، برخورد می‌کند و راننده موتورسیکلت به لاین مخالف پرتاب و با یک دستگاه سواری پراید که در مسیر شمال به جنوب در حرکت بوده برخورد و در اثر شدت ضربه وارده در محل فوت می‌کند.

وی به رانندگان توصیه کرد: رانندگان هنگام ورود به خیابان اصلی پس از توقف کامل و با رعایت احتیاط وارد خیابان اصلی شوند و همچنین رانندگان موتورسیکلت با سرعت مطمئنه تردد و از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند.

سرهنگ مومنی در انتها متذکر شد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان عزیز و همچنین رعایت نکاتی همچون توجه کافی به جلو، صحبت نکردن با تلفن همراه، خودداری از خوردن و آشامیدن به هنگام رانندگی، رعایت حق تقدم عبور، حرکت با سرعت مطمئنه، استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسیکلت سواران شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار