رئیس عقیدتی سیاسی، اطلاعات انتظامی استان مازندران:

ایجاد ناامنی اولین سنگ اندازی دشمنان در راه پیشرفت ملت ایران است

حجت الاسلام «سید اسماعیل حسینی مازندرانی» گفت: ایجاد ناامنی اولین سنگ اندازی دشمنان در راه پیشرفت ملت ایران بوده است.
کد خبر: ۳۰۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ - 29July 2018
ایجاد ناامنی اولین سنگ اندازی دشمنان در راه پیشرفت ملت استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «سید اسماعیل حسینی مازندرانی» رئیس عقیدتی سیاسی، اطلاعات انتظامی مازندران اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی است و وقتی ما تشکیلات و مجموعه ای را نهاد انقلابی دانستیم این بدان معناست که توقعات متناسب با وضع انقلاب از آن مجموعه داریم و امروز این نیروی فداکار بی ادعا، بیش از گذشته در مسیر انتظار انقلاب تلاش و کوشش می کند.
 
حسینی مازندرانی بیان کرد: امنیت در زندگی اجتماعی مردم نقش بسیار مهمی دارد زیرا مردم باید بتوانند در سایه آن با آرامش و آسودگی خاطر به کسب و کار و فعالیت اجتماعی و انجام امور خصوصی زندگی خویش اهتمام ورزند.
 
رئیس عقیدتی سیاسی، اطلاعات نیروی انتظامی استان مازندران افزود: امنیت یک نیاز اجتماعی است که برای تامین آن، اعمال قدرت و حاکمیت ضروری است، از این رو حکومت اسلامی که مظهر قدرت الهی و قدرت مردم است باید این خواسته عمومی را با اقتدار تامین کند که تا این لحظه چنین بوده است.
 
رئیس عقیدتی سیاسی، اطلاعات نیروی انتظامی استان مازندران گفت: ایجاد ناامنی، اولین سنگ اندازی دشمنان در راه پیشرفت ملت ایران بوده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار