فرمانده جدید هنگ مرزی شهرستان دهلران معرفی شد

آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید و سابق هنگ مرزی دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ - 30July 2018

فرمانده جدید هنگ مرزی شهرستان دهلران معرفی شدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «الهی» فرمانده مرزبانی استان ایلام در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید و سابق هنگ مرزی دهلران اظهار داشت: مرزبانان با تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش را در مرزهای کشور به مردم هدیه می‌دهند.

وی در این آیین با بیان اینکه امروز امنیت پایدار در مرزهای استان حاکم است، گفت: تعامل و همکاری همه جانبه مردم و سازمان‌ها، امنیت کامل مرزهای استان و استفاده از دانش و تکنولوژی روز به منظور مرزبانی از مرزهای استان است.

فرمانده مرزبانی ایلام امنیت را بستر توسعه و پیشرفت دانست و تاکید کرد: این امنیت در مرزها از اهمیت بیشتری برخوردار و بستر ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

سرهنگ الهی امنیت را لازمه و بستر توسعه در ابعاد مختلف دانست و گفت: امروز مرزداران جمهوری اسلامی با ایمان و اعتقاد راسخ و تبعیت از ولایت در تامین امنیت مرزها بویژه در استان ایلام هیچ مشکلی ندارند و با وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز خشکی با کشور عراق در امنیت کامل هستیم.

در ادامه حجت الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه دهلران در این مراسم و در جمع نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانان این شهرستان گفت: مرزبانی وظیفه‌ای مهم و رسالتی سنگین است که شما مرزداران غیور افتخار خدمتگزاری در این سنگر را دارید.

موسوی در ادامه بر ضرورت پیگیری جدی راه اندازی مرز چیلات دهلران تاکید کرد و گفت: باتوجه به اینکه در آستانه ماه محرم و سپس اربعین حسینی (ع) قرار داریم، از فرمانده مرزبانی کشور انتظار داریم موضوعاتی را که در خصوص مرز چیلات به مرزبانی مربوط می شود، بصورت ویژه در دستور کار قرار داده و تسریع ایجاد کنند.

موسوی افزود: باتوجه به اینکه امنیت کامل در مرز دهلران برقرار است، امیدواریم توجه ویژه به پاسگاه های دهلران در دستور کار مسئولان باشد.

وی در پایان از زحمات و خدمات شورای تامین دهلران، علی الخصوص هنگ مرزی و اداره اطلاعات در برقراری نظم و امنیت پایدار در مرز دهلران تقدیر کرد.

در این آیین سرهنگ سرهنگ نجفی‌فرد بعنوان فرمانده جدید هنگ مرزی دهلران معارفه و با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از خدمات سرهنگ فلاحی فرمانده سابق هنگ مرزی دهلران نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار