سردار مهری:

«ایمنی و ترافیک» در دانشکده‌های پزشکی و پرستاری تدریس می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از توافق این پلیس با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تدریس یک واحد درسی با عنوان «ایمنی و ترافیک» در دانشکده‌های پزشکی و پرستاری خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ - 30July 2018

تدریس واحد درسی «ایمنی و ترافیک» در دانشکده های پزشکی/ بهره مندی از ظرفیت پلیس یاران نوجوان برای کاهش تصادفاتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و سردار «احمد نوریان» معاون اجتماعی ناجا دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

سردار مهری در این دیدار ضمن اشاره به نقش موثر معاونت اجتماعی در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی اظهار داشت: خوشبختانه شاهد فعالیت مطلوب معاونت اجتماعی برای ارتباط و تعامل گسترده با آحاد مردم و اصحاب رسانه هستیم که این امر نقش موثری در جلب مشارکت عمومی داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از انعقاد یک تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: اختصاص یک واحد درسی با عنوان «ایمنی و ترافیک» در دانشکده‌های پزشکی و پرستاری در دستور کار است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: البته در نظر داریم این واحد درسی در سایر رشته‌ها و واحدهای دانشگاهی نیز گنجانده و تدریس شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اضافه کرد: ان‌شاءالله این اقدام در سال تحصیلی جدید و برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

سردار مهری عنوان کرد: یکی از اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تقویت «پلیس یاران نوجوان» است و بررسی و تحقیقات نشان می‌دهد که 18 درصد از عوامل کاهش تصادفات بهره‌مندی از ظرفیت این پلیس بوده، بنابراین در نظر داریم از ظرفیت موثر ائمه جمعه و جماعات، فرهیختگان، دانشگاهیان، هنرمندان، ورزشکاران و... در راستای پیشبرد اهداف و ارتقاء فرهنگ ترافیک بهره بیشتری ببریم.

این مقام مسئول به ساماندهی موتورسیکلت‌سواران نیز اشاره و بیان کرد: برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف یکی از اولویت‌های پلیس راهور است.

بنا بر این گزارش، سردار «احمد نوریان» معاون اجتماعی ناجا نیز از تقویت تعاملات این معاونت با رده و پلیس‌های تخصصی خبر داد و گفت: به دنبال ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس هستیم و معتقدیم همراهی مردم با نیروی انتظامی به کسب موفقیت‌های بیشتر منتج می‌شود.

 انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار