کارشناس نظامی سوری:

واکنش سوریه محدودیت زمانی و مکانی ندارد

یک کارشناس نظامی سوری با تاکید بر این که ارتش سوریه از تجهیزات و فناوری پیشرفته برخوردار است، اعلام کرد: اگر سوریه مورد تجاوز قرار بگیرد، از همه امکانات و تجهیزات خود برای دفاع استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۳ - 11September 2013

واکنش سوریه محدودیت زمانی و مکانی ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد عیسی کارشناس نظامی سوری، اظهار داشت: سوریه همچون هر کشوری که مورد تجاوز قرار بگیرد، واکنش نشان خواهد داد و متجاوزان مطمئن باشند که ارتش این کشور از امکانات لازم برای مقابله قدرتمندانه با هر گونه تجاوزی برخوردار است.


بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز دیروز در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سی بی اس آمریکا از واکنش شدید کشورش به تجاوز احتمالی آمریکا خبر داد و اعلام کرد که ملت سوریه خود را برای مقابله با تجاوز احتمالی به کشورش کاملا آماده کرده است و متحدان سوریه نیز به چنین تجاوزی واکنش نشان خواهند داد.


عیسی افزود: واکنش سوریه به تجاوز احتمالی، محدودیت زمانی و مکانی نخواهد داشت و شاید آتش این واکنش به مناطقی که متجاوزان تصورش را نمی کنند نیز سرایت کند.


کارشناس سوری با تأکید بر اینکه نمی توان پیامدها و عواقب تجاوز به سوریه را پیش بینی کرد، گفت: ارتش سوریه تاکنون فقط از تجهیزات نسل دهه هفتاد خود استفاده کرده زیرا طبق علوم نظامی، سلاح و تجهیزات براساس جدول و برنامه ای خاص استفاده می شود ولی سلاح هایی که سوریه خریداری می کند یا هم اکنون در اختیار دارد، هنگام آغاز هر تجاوزی به کار گرفته خواهد شد و دمشق دیگر مقید به هیچ جدول و برنامه ای نخواهد بود.


عیسی تاکید کرد: ارتش سوریه سلاح، امکانات وفناوری هائی در اختیار دارد که آمریکایی ها تصورش را هم نمی کنند.

نظر شما
پربیننده ها