آیت‌الله علم‌الهدی:

مسؤولان جهادگونه در برابر اخلالگران اقتصادی بایستند

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مسؤولان و مأموران امنیتی باید جهاد گونه در برابر کسانی که با اخلال در وضع دلار و سکه، وضع معیشت مردم را خراب کرده‌اند، مبارزه و دستشان را از اقتصاد کشور کوتاه کنند.
کد خبر: ۳۰۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ - 30July 2018

مسؤولان جهادگونه در برابر اخلالگران اقتصادی بایستندبه گزارش دفاع پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گناباد که در مزار امان‌زاده سلطان محمد عابد برگزار شد، با بیان اینکه مشکلات کشور در اندازه‌ای نیستند که قابل حل نباشد، گفت: مسؤولان در برابر خون شهدا و مردم تکلیف سنگینی بر دوششان است و اگر مسؤولان وضع موجود را خوب تحلیل کنند می‌توانند مشکلات را حل کنند.

وی با بیان اینکه نباید در برابر آشفتگی یک شبه وضع اقتصادی ساکت بود، افزود: مسؤولان و مأموران امنیتی باید جهادگونه در برابر کسانی که با اخلال در وضع دلار و سکه، وضع معیشت مردم را خراب کرده‌اند، مبارزه و دستشان را از اقتصاد کشور کوتاه کنند.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه به‌ زودی فرماندار گناباد معرفی می‌شود، گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که برای همه آنها راهکار وجود دارد به‌ شرط اینکه از تمام طرفیت‌ها استفاده شود.

رحیم نوروزیان افزود: متأسفانه در فضای مجازی رضاخان مستبد را تبلیغ می‌کنند، شخصی که پسرش تا سال‌ها جسارت نداشت که جسدش را به ایران بیاورد.

وی متذکر شد: فراموشی هدف و اختلاف دو مشکلی است که جامعه ایران را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار