کسب مدال برنز توسط ایران در مسابقات «تایم‌ تریل» ارتش‌های جهان

تیم دوچرخه‌سواری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بخش «تایم‌ تریل» رشته دوچرخه‌سواری مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) موفق به کسب مدال برنز شد.
کد خبر: ۳۰۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ - 31July 2018

کسب مدال برنز توسط ایران در مسابقات «تایم‌ تریل» ارتش‌های جهانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در ادامه مسابقات ارتش‌های جهان که در آمستردام هلند در حال برگزاری است، تیم دوچرخه‌سواری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موفق شد بعد از روسیه و اتریش به جایگاه سومی بخش «تایم تریل» دست یابد و مدال برنز را از آن خود کند.

امیر فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و سرپرست تیم اعزامی به مسابقات نیروهای مسلح جهان (سیزم 2018) در شهر آمستردام هلند گفت: بخش «تایم تریل» این دوره از رقابت‌ها از دیروز آغاز شد و تیم ایران متشکل از مهدی سهرابی، محمد گنج خانلو، بهنام آریان و محمد رجبلو توانست در رقابت با حریفان قدرتمند این مسابقات به مدال با ارزش برنز برسد و جایگاه سومی بخش تایم تریل را به‌دست آورد.

وی ادامه داد: ایران در رشته تایم‌تریل تیمی توانست بالاتر از تیم‌های قدرتمند دنیا از جمله فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک، برزیل، اسلوونی و... قرار بگیرد.

فولادی همچنین خاطرنشان کرد: از فردا بخش جاده این مسابقات آغاز می‌شود.

گفتنی است مسابقات دوچرخه سواری نیروهای مسلح جهان (سیزم 2018) در شهر آمستردام هلند از دیروز آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها