معاون فرهنگی سپاه تهران بزرگ:

نمایشگاه های هفته دفاع مقدس موفقیت آمیز بود/ مردم با فرهنگ دفاع مقدس مأنوس هستند

دکتر رضا زرگر معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه نمایشگاه‌های یاد یاران فرصت خوبی برای نمایش ابعاد مختلف مدیریت جهادی در طول دفاع مقدس است، گفت: در سال‌های اخیر با برپایی نمایشگاه یاد یاران در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها توانسته‌ایم ارتباط بهتری بین مردم و نمایشگاه‌ها برقرار کنیم.
کد خبر: ۳۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ - 02October 2014

نمایشگاه های هفته دفاع مقدس موفقیت آمیز بود/ مردم با فرهنگ دفاع مقدس مأنوس هستند

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر رضا زرگر در بازدید از نمایشگاه یاد یاران در بوستان لاله تهران، برپایی نمایشگاه در وسعت دو هکتاری در بوستان لاله را یک موفقیت دانست و افزود: در نظرسنجیهایی که در دو سال گذشته بعد از اجرای نمایشگاههای دفاع مقدس در نظرسنجیهایی که از مردم صورت گرفت، اکثریت مردم مفهوم دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دشمن را بیشتر از موضوع جنگ نظامی قبول داشتند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه به خوبی جلوههای مختلف دفاع مقدس در کنار موضوع جنگ نرم و عفاف و حجاب به نمایش گذاشته شده است.

زرگر تصریح کرد: موضوع تلقی نسل سوم انقلاب از مفهوم دفاع مقدس، نشان میدهد که برپایی چنین نمایشگاههایی در انتقال مفهوم و فرهنگ دفاع مقدس موفق بوده است.

وی "ایستادگی و مدیریت جهادی" را مهمترین محور نمایشگاههای یاد یاران در سراسر تهران دانست و افزود: بر پایه همین شعار تقسیم کار بین نواحی مقاومت در سطح تهران صورت گرفت و در هر یک از نمایشگاههای یاد یاران جلوهای از شعار ایستادگی و مدیریت جهادی به نمایش گذاشته شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه محمد رسول الله(ص) در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از برپایی غرفه رسانه و حجاب و عفاف در نمایشگاه های یاد یاران گفت: در این غرفهها به خوبی ابعاد جدیدی از جنگ دشمن علیه نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: در دوره جدید، دفاع و ایستادگی ابعاد جدیدی به خود گرفته که باید نسل جوان با مفاهیم مقاومت در عرصههای جدید آشنا شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار