نامه رزمنده ۱۵ ساله به امام خمینی (ره)/ خدایا ما را هرچه زودتر به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل بگردان

رزمنده ۱۵ ساله «سید احمد میری» در نامه خود به امام خمینی (ره) چنین آورده است: «ای رهبر عزیزم، از خدا بخواه که هرچه زودتر این انقلاب که با خون هزاران شهید به خون خفته به ثمر رسیده، هرچه زودتر پیروز شود و به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل گردد.»
کد خبر: ۳۰۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 02August 2018

نامه رزمنده ۱۵ ساله به امام خمینی (ره)/ خدایا ما را هرچه زودتر به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل بگردانبه گزارش خبرنگار ساجد، رزمنده ۱۵ ساله «سید احمد میری» در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۶۰ از نیشابور برای امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نامه‌ای نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

«درود بر رهبر عالیقدر، امام خمینی، این اسطوره مقاومت و ایثار این وارث امامت و این سلاله نبوت و این منجی عالم بشریت و سلام بر تو‌ ای امام بزرگوارم،‌ ای سلاله انبیاء و از تبار ابراهیم خلیل الله.

اینجانب سید احمید میری که الان در جبهه حق علیه باطل هستم، از دل و جانم مشتاق دیدار شما رهبر بزرگوار هستم و خیلی دوست دارم که به ملاقات شما نایل شوم و شما را از نزدیک زیارت کنم؛ گرچه من لیاقت دیدار شما را ندارم، ولی از خداوند تبارک و تعالی، می‌خواهم که مرا هرچه زودتر به آرزوی دیرینه خود یعنی زیارت شما، مشرف کند؛ ان‌شاءالله. من حدود ۲ ماه است که در جبهه هستم و چند روز دیگر، ماموریتم به پایان می‌رسد و به شهر خود برمی‌گردم.

من نوجوانی ۱۵ ساله‌ام که این نامه را به محضر مقدس شما تقدیم می‌نمایم. هرچند موفق به دیدار شما نشدم، ولی خیلی دلم می‌خواهد که جواب نامه هرچه سریعتر به دستم برسد و نامه شما مورد زیارت من قرار بگیرد و آن را ببوسم.‌

ای رهبر عزیزم، از خدا بخواه که هرچه زودتر این انقلاب که با خون هزاران شهید به خون خفته به ثمر رسیده، هرچه زودتر پیروز شود و به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل گردد. ان‌شاءالله.

سید احمد میری

۱۳۶۰/۱۱/۲۳»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها