برگزاری اولین همایش رزمندگان شهر مقاوم دزفول

اولین همایش رزمندگان شهر مقاوم دزفول در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس این شهر برگزار می شود تا از ظرفیت پیشکسوتان ارزنده و ایثارگر در امورات مختلف استفاده شود.
کد خبر: ۳۰۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ - 01August 2018

بزودی اولین همایش رزمندگان شهر مقاوم دزفول برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، اولین همایش رزمندگان شهر مقاوم دزفول ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول برگزار می شود تا از ظرفیت پیشکسوتان ارزنده و ایثارگر در امورات مختلف استفاده شود.

سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول اظهار داشت: این همایش توسط تعدادی از رزمندگان شهرستان دزفول با هدف گرد هم آمدن رزمندگان، جانبازان و آزادگان دزفولی، جهت پیگیری مسائل آنها و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت آنها در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در شهرستان دزفول ۱۲ هزار و ۳۰۰ رزمنده، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ جانباز، ۴۸۰ آزاده و بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شهید داریم و این همایش فرصتی برای توجه به ظرفیت این رزمندگان و نقش‌ آفرینی آنها در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... است.

این جانباز دوران دفاع مقدس در پایان گفت: بررسی مشکلات پیشکسوتان، ساماندهی و برنامه ریزی برای برنامه های مختلف و سخنرانی «محمدرضا سنگری» محقق عاشورایی و نویسنده دفاع مقدس و خاطره‌ گویی تعدادی از رزمندگان از برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار