امام جمعه بهشهر:

هدف ما در مسیر شهادت اهتزاز پرچم «لا اله الا الله» بر فراز کاخ سفید است

امام جمعه بهشهر با اعلام اینکه شهادت آرزو و هدف همه ما است، گفت: ما می‌خواهیم بمانیم تا برکات خون شهدا را در جامعه ببینیم، تا پرچم لااله‌الاالله را بر بالای کاخ سفید به اهتزاز در آوریم و می‌خواهیم بمانیم تا ببینیم که منافقان با رسوایی اخراج شده‌اند.
کد خبر: ۳۰۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸ - 02August 2018
هدف ما در مسیر شهادت اهتزاز پرچم «لا اله الا الله» بر فراز کاخ سفید استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سیدعربعلی جباری» امام جمعه بهشهر عصر امروز در هفدهمین یادواره 265 شهید منطقه هزارجریب شرق مازندران که در روستای سورک نکا برگزار شد، اظهار داشت: شهدا برای دفاع از این نظام و آب و خاک از جان شیرین خود گذشتند و در ادامه راه آنان باید به پیام شهدا و وصایای آنان به درستی عمل شود.
 
وی افزود: شهدا زنده‌اند و اینکه افرادی بر این باور هستند که شهدا نیستند و نظارتی بر اعمال و رفتار ما ندارند؛ فکری گمراه کننده است.
 
امام جمعه بهشهر یادآور شد: اینکه مؤمن باید جهت‌دار و هدف‌دار باشد از مسائل مهمی است که نباید به فراموشی سپرده شود و بدانیم شهدا با همین بصیرت و هدف‌گذاری‌ها به این درجه بزرگ نایل آمدند.
 
جباری گفت: شهدا دارای رمز و راز مهم برای ماندگاری و محبوبیت هستند و شهدا به دلیل اینکه دل‌ها را تسخیر کرده‌اند؛ ماندگار شدند و این یادواره‌های شهدا هم مأمن و پناهگاه ما و همه مردم در ادامه راه شهدا است.
 
وی با بیان اینکه تسلیم خداوند بودن، حرکت در مسیر امام و ولی امر و مقابله جدی با استکبار از ویژگی‌های مهم شهدا بوده است، بیان داشت: فاصله انداختن بین مردم و رهبری، دسیسه دشمنان است که باید با شناخت آن، فاصله‌ها را کم کنیم.
 
امام جمعه بهشهر با اعلام اینکه شهادت آرزو و هدف همه ما است اما ما می‌خواهیم بمانیم تا برکات خون شهدا را در جامعه ببینیم، تا پرچم لااله‌الاالله را بر بالای کاخ سفید به اهتزاز در آوریم و می‌خواهیم بمانیم تا ببینیم که منافقان با رسوایی اخراج شده‌اند.
 
جباری افزود: باید دقت کنیم که طوری نشود که درگیر بچه‌ بازی‌های دشمنان و منافقان شویم و درگیر این بازی‌ها شویم که فشار اقتصادی و گرسنگی مردم را از انقلاب بیزار می‌کند؛ نه چنین نیست بلکه مردم ما همواره پای انقلاب و ارزش‌ها هستند و برگزاری یادواره‌ها و حضور مردم بیانگر این مسأله است.
 
وی گفت: منطقه هزارجریب جوانان ارزشمندی را تقدیم انقلاب کرده است و تقدیم 265 شهید تعداد کمی نیست؛ اما همچنان مشکلات فراوان است و روستای سورک همچنان از مشکلات جاده مناسب و آسفالته رنج می‌برد و مناطق دیگر هم دارای محرومیت هستند و مسئولان باید برای رفع محرومیت‌ها تلاش کنند.
 
«غلامرضا شریعتی» رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مازندران هم در سخنانی اظهار کرد: مردم ما همان مردم دوران انقلاب و جنگ هستند که به فرمان امام و رهبری در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و مشکلات اقتصادی بر مردم با اراده ایران اسلامی کارساز نیست.
 
شریعتی افزود: برگزاری یادواره‌ها راهی برای افزایش یقین در جامعه و تلاش برای قرار گرفتن در مسیر شهدا است و امروز همه ما آمدیم تا حق خود را در قبال شهدا ادا کنیم.
 
وی گفت: شهدا مرگ آگاهانه داشتند و با فداکاری دشمن را از خاک و سرزمین ما به عقب راندند و در ادامه راهشان باید در مسیر شهدا گام برداشته و تابع ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی وارد نشود.
 
«یوسفعلی زارع» دبیر اجرایی ستاد یادواره 265 شهید منطقه هزارجریب شرق مازندران و سورک هم یادآور شد: روستای سورک در بخش هزارجریب نکا واقع شده است و دو شهید ارزشمند شهید «قربان‌علی زارع» و شهید «علی‌اصغر فلاح» را تقدیم انقلاب کرده است و اکنون دارای 9 جانباز است و این یادواره منطقه هزارجریب شرق مازندران همه ساله به میزبانی این روستا برگزار می‌شود.
 
زارع هدف از برگزاری این یادواره را بزرگداشت یاد و خاطره امام شهدا و تجلیل و تکریم مقام شهید و شهادت و جاودانه ساختن آرمان‌های شهدا اعلام کرد.
 
وی اظهار کرد: اسمی که به یاد سپرده شود هرگز از یادها نمی‌رود؛ بلکه به یاد می‌آید و در یادها می‌ماند و لذا برگزاری این یادواره ها در واقع بزرگداشت یاد و نام شهدا است تا در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تلاش شود.
 
دبیر اجرایی ستاد یادواره 265 شهید منطقه هزارجریب شرق مازندران و سورک گفت: شهدا ستارگانی درخشان در آسمان ولایت هستند که تا ابد ماندگار و جاودانه خواهند بود و گرد هم آمدن ما در مراسم یادواره شهدا تلاش دوباره بر ادامه راهشان و اینکه بو و عطر شهدا را با خود داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها