امام جمعه موقت بوشهر:

منافقین، مفسدان اجتماعی هستند

امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: مفسران در برخی آیات قرآن کریم، منافقین را به مفسدین اجتماعی تعبیر و اتلاق کرده اند.
کد خبر: ۳۰۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ - 03August 2018

منافقین، مفسدان اجتماعی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسین دشتی» در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه پیامبران الهی برای اصلاح جامعه آمده بودند، اظهار داشت: اصلاح و افساد تعابیر قرآنی می باشند که اگر کسی در جهت اصلاح نظام قدم بردارد مصلح نامیده می شود و اگر در جهت خلاف مقررات و نظام باشد مفسد خوانده می شود.

امام جمعه موقت بوشهر ضمن بیان اینکه برخی آیات قرآن کریم منافقین را به مفسدین اجتماعی تعبیر و اتلاق کرده است گفت: کسانی که مفسد فی الرض هستند حکمشان اعدام می باشد.

وی افزود: باید با کسانی ک باعث فقر و ایجاد مشکلات اقتصادی مردم می شوند و اموال مردم و بیت المال را غارت می کنند برخورد قضایی و قاطع شود.

دشتی ضمن یادآوری اینکه چهل سال پیش نظام در یک موضع حساس قرار گرفته بود و زمان پیروزی انقلاب اسلامی مشکلات اقتصادی فراوانی از جمله تحریم ها و مزید برعلت جنگ بر ما تحمیل شده بود افزود : دشمنان از آغاز  پیروزی انقلاب مشکلات گوناگونی را برای ما ایجاد کردند اما ملت ما علاقه ای به رفتن به زیر بار استکبار نداشتند.

وی ضمن تأکید براینکه در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی آستانه تحمل مردم بسیار بود خاطر نشان شد: امروزه جامعه دارای رفاه نسبی نسبت به زمان قبل می باشد اما تحمل مشکلات برای برخی افراد جامعه سخت تر شده است.

امام جمعه موقت بوشهر با تأکید بر اینکه با صبر و مقاومت ملت، شاهد پیروزی در میادین مختلف هستیم گفت: دشمن فضای سختی را برعلیه ما ایجاد کرده است تحریم، مفاسد اقتصادی، ضعف مدیریتی،عدم نزول رحمت خداوند شرایط  سختی است که ما در آن قرار گرفته ایم.

وی اظهار داشت: مردم مشکلات را بخاطر حفظ نظام تحمل می کنند اما مسئولین در برابر خون هزاران جوان که در راه این انقلاب شهید شدند باید پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مدیریت کشور در 2 قسمت دارای ضعف می باشد گفت: مدیریت اقتصادی جامعه باید قوی شود و از ظرفیت های لازم استفاده مفید و درست شود.

دشتی با بیان اینکه متولی اقتصاد دولت است تصریح کرد: مطالبه مردم در عرصه مشکل آب و برق نیست بلکه مردم خواستار برخورد با مفسدان اقتصادی جامعه هستند.

امام جمعه موقت بوشهر اظهار داشت: مراکز نظارتی و اطلاعاتی باید امنیت، در بحث مفاسد اقتصادی را به خوبی قبل از فرار خائنین شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید قبل از برخورد قضایی به فکر باشد و مدیران قوی و امین بر سر کار آورد گفت: دشمنان می خواهند از این فضای اقتصادی حاکم برجامعه سوء استفاده کنند و در کشور آشوب به وجود بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار