مسئول آموزش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر:

نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با دفاع مقدس در بوشهر برگزار می‌شود

«زهرا شاعری» گفت: نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در استان بوشهر ۲۳ مردادماه در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 05August 2018

نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می شود«زهرا شاعری» مسئول آموزش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: نخستین دوره کارگاه آموزشی دفاع مقدس با حضور «احمد یارمحمدی» مدیر آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و با محوریت «آموزش و پرورش و آشنایی با دفاع مقدس»، ۲۳ مردادماه در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که بخشی از مأموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه آموزش و پرورش است، تصریح کرد: این کارگاه با حضور سه نفر از معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه اداره‌کل استان و شهرستان بوشهر، رؤسای بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه استان برپا می‌شود.

وی همچنین هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه را ارتقاء سطح آگاهی کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر دانست و تأکید کرد: فرهنگ و آشنایی با دفاع مقدس باید در تمام ارکان دولت نهادینه شود.

مسئول آموزش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: ارتباط دادن ظرفیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آموزش و پرورش، امری مؤثر در کیفیت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از ابتدایی‌ترین سطح آموزش دانش آموزان تا دانشگاه است.

شاعری با بیان این‌که درس آشنایی با دفاع مقدس تاکنون به عنوان ۲ واحد درسی دانشگاهی در تمام دانشگاه‌های سطح استان بوشهر ارائه شده است، افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، ارائه این فرهنگ مقدس به عنوان واحد‌های درسی در کتاب‌های آموزشی و دروس دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار