با حضور نماینده مردم قم در مجلس صورت گرفت

تقدیر از خانواده‌های شهدای نیروهای مسلح در همایش پیشکسوتان قم

طی مراسمی با حضور نماینده مجلس و پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم در حسینیه ثارالله ستاد سپاه، تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای نیروهای مسلح استان تقدیر شدند.
کد خبر: ۳۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷ - 04October 2014

تقدیر از خانواده‌های شهدای نیروهای مسلح در همایش پیشکسوتان قم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، همایش بسیج پیشکسوتان استان با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و بازنشستگان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

در ابتدای این همایش سید مهدی رضویان، مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان استان قم طی سخنانی با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح گفت: رده های مسلح استان به پشتیبانی یکدیگر نیاز دارند و پیشکسوتان بسیجی نیروهای مسلح استان با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس و 30 سال خدمت خود، همچنان در صحنه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی آماده جانفشانی هستند.

در ادامه همایش حسن کریم پور، مشاور فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس و عضو شورای راهبردی بسیج پیشکسوتان کشور با اشاره به اهمیت حضور پیشکسوتان در صحنه ابراز داشت: در عصر حاضر کار زینبی(س) به مراتب سختتر از کار حسینی(ع) است؛ کسانی بودند که به حضرت امام(ره) خیلی نزدیک بودند اما در در دوران فتنه، مردود شدند.

وی با اشاره به پیشرفتهای علمی ایران گفت: امروز ضرورت ایجاب میکند تمام وقت خود را صرف حراست از دستاوردهای دفاع مقدس نماییم.

در این مراسم، حجت الاسلام ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، مهاجر معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان، حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر، مسئولان کانونهای بازنشستگان نیز حضور داشتند و طی آن با تقدیم هدایایی 10 فعال پیشکسوت بسیجی در هیئتهای قرآنی و حلقههای تربیتی صالحین و نیز خانوادههای معظم شهدای نیروهای مسلح تقدیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار