امام جمعه اهواز:

خبرنگاران باید صدای رسای جامعه خود باشند

آیت الله «موسوی جزایری» گفت: شما خبرنگاران باید صدای رسای جامعه باشید تا دشمن نتواند از این فرصت به نفع خودش استفاده کند.
کد خبر: ۳۰۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ - 05August 2018

خبرنگاران باید صدای رسای جامعه خود باشندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، اصحاب رسانه و مطبوعات استان خوزستان پیش از ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار، با آیت الله «سید محمد علی جزایری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این دیدار با تأکید بر اینکه در فضای مجازی، دروغ و شایعات بسیاری منتشر می‌شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود، مسئولیت خبرنگاران مهمتر و خطیرتر از گذشته است؛ مطبوعات حق بزرگی بر گردن همه دارند و حس می‌کنم که نسبت به آنها مدیون هستیم.

وی با اشاره به جایگاه خبرنگاران به عنوان حلقه ارتباط بین مردم و مسؤولان، افزود: خبرنگاران مشکلات مناطق محروم را نشان دهند و مسؤولان مربوطه نیز بابت آن یا عذرخواهی و جبران کنند یا دلایل کوتاهی خود را توضیح دهند.

آیت الله جزایری با بیان اینکه شرایط اقتصادی موجود از اخلالگران بازار و مفسدان اقتصادی است، عنوان کرد: دشمن هنوز تحریم‌های جدیدی اعمال نکرده و ما چوب افراد خبیث و اخلال گر داخلی را می‌خوریم؛ این کارها در راستای براندازی نظام است.

امام جمعه اهواز خواستار برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی شد و گفت: در این رابطه نباید مسامحه شود. هر کس از انجام وظیفه خود معذور است، چه ضرورتی به ماندن او در این جایگاه است؟ اگر اراده و شجاعت برخورد با مفسدان را ندارند، نباید در این جایگاه باشند و ملت ما نیز تنها خواهان اقتدار در برخورد و شفافیت در انجام امورات هستند و شما خبرنگاران باید صدای رسای جامعه باشید تا دشمن نتواند از این فرصت به نفع خودش استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار