حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

ایستادگی آزادی‌خواهان جهان در برابر مستکبران نتیجه خون شهداست

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بیداری اسلامی و ایستادگی آزادی‌خواهان جهان در برابر مستکبران نتیجه خون شهداست.
کد خبر: ۳۰۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ - 06August 2018

ایستادگی آزادی‌خواهان جهان در برابر مستکبران نتیجه خون شهداستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت شهدای امنیت پایدار که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: با برپایی این‌گونه مجالس فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه می‌شود؛ در این مجالس ادای حق شهدا این است که به رهنمودهای قرآن درباره شهدا توجه و عمل کنیم.

وی افزود: بهترین کار در مجالس شهدا به دست آوردن بصیرت و متنبه و بیدار شدن است، زیرا هیچ نعمتی بالاتر از شهادت وجود ندارد؛ به همین دلیل شهادت جای تسلیت گفتن ندارد، بلکه باید شکر کرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: کسانی که شهید می‌شوند ثمره عمرشان هدر نرفته بلکه به ثمر رسیده است؛ شهید نه فقط زنده است، بلکه زنده‌کننده هم است و جامعه را زنده می‌کند و به‌واسطه آن فرهنگ شهادت نیز زنده می‌ماند.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران افتخار دارد که پرچمدار اسلام در جهان است؛ به عبارت دیگر اگر بیداری اسلامی در جهان به‌وجود آمده و یا اگر ملت‌های آزادی‌خواه در مقابل مستکبران ایستادگی می‌کنند، به‌واسطه ایستادگی مردم کشورمان در برابر استعمارگران است که البته این توفیق هم به مدد خون شهدا حاصل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و در آیین گرامیداشت شهدا به آن‌ها التماس می‌کنیم که شما برای ما دعا کنید؛ ما در مراسم گرامیداشت شهدا حاضر می‌شویم که در پرتو جایگاه رفیع شهیدان به حیات برسیم و زنده شویم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار