جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع):

تفکر بسیجی نجات‌بخش جهان خواهد بود

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بیداری اسلامی، پیروزی جبهه مقاومت در منطقه و تأثیر جمهوری اسلامی در معادلات منطقه‌­ای این نوید را می‌دهد که تفکر بسیج می‌تواند جهان را نجات دهد.
کد خبر: ۳۰۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ - 07August 2018

تفکر بسیجی نجات بخش جهان خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، گردهمایی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان خراسان رضوی با حضور سرهنگ «یحیی سالاری» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار امروز در مجتمع امام علی (ع) مشهد برگزار شد.

سرهنگ «سالاری» در این همایش با اشاره به نقش سازنده بسیج اظهار داشت: اگر تفکر بسیج بر جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: اگر بسیج به عنوان نیروی انقلاب، در وسط میدان باشد و به موقع عمل کند و در مقاطع مختلف بر اساس تهدیدات دشمن آرایش بگیرد بسیج رسالت خود را به انجام رسانده است.

سالاری با بیان این مطلب که حضور بسیج در جامعه باید معنادارتر باشد، ادامه داد: رسالت بسیجیان، فوق ­العاده مهم است. کوتاهی در انجام مأموریت­ های بسیج مساوی است با تکرار عاشورا و در مقابل تلاش برای رسیدن به اهداف عالی بسیج که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آن را ترسیم کردند این نیروی مردمی را سربلند خواهد کرد؛ اگر هم بسیجیان در مسیر انجام فعالیت‌های بسیج عادی حرکت کنند در آینده این حسرت را خواهند خورد که موقعیت تلاش داشتند و غفلت کردند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی، پیروزی جبهه مقاومت در منطقه و تأثیر جمهوری اسلامی در معادلات منطقه‌­ای این نوید را می ­دهد که تفکر بسیج می ­تواند جهان را نجات دهد. اگر بسیج را به معنای واقعی پاس بداریم و این شجره طیبه را قوت ببخشیم زمینه ­ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

این مسئول تأکید کرد: هر رسالتی را که برای بسیج قائل هستیم و آن را انجام می­ دهیم برای این است که انقلاب اسلامی حفظ و به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

سالاری در پایان گفت: انقلاب اسلامی وعده الهی است. علی­‌رقم کارشکنی‌­هایی که از سوی دشمنان و عمال داخلی آنها صورت می­ گیرد اما به حول و قوه الهی انقلاب مسیر خود را طی می­ کند. هر چند در این راه سختی­‌هایی وجود دارد اما اگر مردم آن را تحمل کنند خداوند افق روشن ­تری پیش روی آنها قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار