مسئول سازمان ادبیات دفاع مقدس استان بوشهر:

۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در بوشهر آماده چاپ است

«زهرا شاعری» گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، نزدیک به ۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس تدوین شده و آماده چاپ است.
کد خبر: ۳۰۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 07August 2018

قریب به ۲۰ عنوان کتاب گردآوری شده در سال جاری، آماده چاپ می باشد«زهرا شاعری» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با بیان این‌که اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر باید در طول سال، ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را به چاپ برساند، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، نزدیک به ۲۰ عنوان کتاب تدوین شده و آماده چاپ است.

وی «خواهر حنظله» و «کالک‌های آبی» در قالب تاریخ شفاهی و بررسی نقش زنان در دفاع مقدس را از مهم‌ترین این کتاب‌ها دانست و افزود: مجموعه‌ای ۱۵ جلدی از مصاحبه و گفت‌وگو با مادران و همسران شهدا و ایثارگران استان بوشهر تهیه شده که در دست چاپ است.

شاعری در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس در استان بوشهر، گفت: این جشنواره با پنج محور موضوعی «دفاع مقدس»، «عاشورایی»، «بیداری اسلامی»، «راهیان نور» و «شهدای مدافع حرم» و با حدود ۱۲۰ اثر، در سال جاری برگزار شد که در ۲۴ تیرماه نیز مراسم اختتامیه این جشنواره با انتخاب ۱۲ اثر برگزیده برگزار شد.

وی همچنین به گردآوری محتوای نشریه «معبر» اشاره کرد و تصریح کرد: این نشریه در شهریورماه چاپ و در هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار