بیانیه سازمان بسیج رسانه کرمانشاه:

خبرنگاران متعهد در تهاجم فرهنگی عرصه را برای دشمنان تنگ می‌کنند

سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اعلام کرد که خبرنگاران متعهد در تهاجم فرهنگی عرصه را برای دشمنان تنگ می‌کنند.
کد خبر: ۳۰۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ - 07August 2018

«خبرنگاران» متعهد در تهاجم فرهنگی عرصه را برای دشمنان تنگ می‌کنندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار بر اصحاب رسانه، رسانه‌ها را چشم بیدار جامعه دانست که همواره از آرمانهای اسلام و انقلاب دفاع و حراست می‌کنند.

متن بیانیه به شرح زیر است.

«ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ»

رسالت خبرنگاران همچون رسالت انبیاء است که در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه خویش شبانه روز در تلاش هستند؛ شان و جایگاه قلم آنچنان بلند مرتبه و رفیع است که خداوند متعال در قرآن کریم سوره مبارکه «القلم» به قلم و جایگاه رفیع آن سوگند خورده است که این نشان از رسالت خطیر اصحاب قلم و کسانی دارد که با در دست گرفتن قلم خویش قدم در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه برداشته اند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند که در برابر هجمه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان از آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی دفاع و حراست می کنند، لذا خبرنگاران در حفظ وحدت و یکپارچگی نقش بی مانند و موثری دارند.

خبرنگاران با قلم خویش نقش موثری در حفظ وحدت داشته که با انتشار اخبار امید بخش به جامعه شور و نشاط بخشیده و شکل دهنده افکار عمومی در دنیای امروز هستند.

در عصر ارتباطات و گسترش رسانه ها خبرنگاران در آشکار ساختن حقایق نقش موثری دارند و در دنیای امروز که رسانه ها و مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند نقش و جایگاه خبرنگاران در جامعه بیشتر نمایان می شود که این جایگاه رفیع و قابل احترام است.

خبرنگاران متعهد با پاسداری از آرمانهای نظام و انتشار اخبار و اطلاع رسانی صریح، شفاف و دقیق به مخاطبان عرصه را به دشمنان در تهاجم فرهنگی تنگ می کنند و با قلم خویش در عرصه بین المللی نقش موثری در انتقال ارزشهای دینی، فرهنگی و... دارند که با شهادت شهید «محمود صارمی» در 17 مردادماه رسالت خطیر، نقش و تاثیر آنها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بیشتر نمایان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار