فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی در مقابل دشمن هستند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: نقش خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه فرهنگی در مقابل دشمن، نقش مهمی در راستای تحقق وحدت و اتحاد ملت ایران است.
کد خبر: ۳۰۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ - 07August 2018

خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی در مقابل دشمن هستندبه گزارش  دفاع پرس از ایلام، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام صبح امروز در همایش فعالان رسانه‌ای استان ایلام که به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان اسلام تلاش کردند تا وقایع و حوادث جنگ و خلاقیت رزمندگان اسلام را اطلاع‌ رسانی کنند.

 وی با بیان اینکه خبرنگاران امروز به‌ عنوان سربازان جبهه فرهنگی در مقابل دشمنان صف‌آرایی کرده اند و رسانه‌ها نقش برجسته‌ای در این زمینه‌ دارند، افزود: نقش رسانه‌ها در پرسشگری، سرعت، دقت و صحت در اطلاع‌ رسانی و خبر رسانی حائز اهمیت است و همین امر رسالت خبرنگاران را بسیار برجسته و مهم می‌کند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، یادآور شد: امروز در شرایطی هستیم که جبهه استکبار با تمام توان در مقابل ملت ایران و انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده است و دشمن با تمام امکاناتش و همه ابزار رسانه‌ای به جنگ ملت ایران و نظام اسلامی آمده است.

 سردار حسینی با اشاره به اینکه اتحاد، وحدت و انسجام رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، بیان کرد: نقش خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه فرهنگی در مقابل دشمن، نقش مهمی در راستای تحقق وحدت و اتحاد ملت ایران اسلامی است.

 وی تصریح کرد: شرایطی در کشور حاکم است که هم دولت باید در مشکلات و مسائل امروز حضور و نظارت داشته باشد و هم قوه قضاییه برخورد سریع، جدی و قاطع با اخلالگران اقتصادی داشته باشد و رسانه‌ها نقش مطالبه گری در این موضوعات را دارند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: خبرنگاران سنگر سازان بی سنگر هستند که از زاویه دید، نوک قلم خود، ایثارگری ملت، اتحاد و انسجام ملت ایران و ضعف و زبونی دشمنان را منعکس می کنند.

 سردار حسینی در پایان خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام در کشور نیازمندیم و باید یک‌ صدا، از جامعه به گوش برسد و مردم و مسئولان در کنار هم در مقابل فشارها و تحریم‌های دشمنان ایستادگی کنند که انشا الله پیروز این عرصه ملت سرافراز ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار