مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

جبهه رسانه‌ای انقلاب در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارد

«مهرداد عظیمی» جبهه رسانه‌ای انقلاب را خط مقدم دانست و گفت: وظیفه جبهه رسانه‌ای انقلاب شکستن تلاش دشمنان برای ناامیدسازی مردم است.
کد خبر: ۳۰۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ - 07August 2018

جبهه رسانه ای انقلاب در خط مقدم قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در همایش بسیج رسانه استان، با تبریک  روز  خبرنگار، اظهار داشت: اساس کار دشمن این است که اجازه ندهد کشوری روی پای خود بایستد و قدرتمند شود.

عظیمی افزود: قدرت‌های شیطانی با متحدین خود، به محض اینکه احساس کنند کشوری در حال پیشرفت است برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: تنها کشوری که در منطقه راهبرد آن قدرتمند شدن و استقلال است، جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل با ما دشمنی می کنند.

عظیمی تصریح کرد: تنها در صورتی دشمنی استکبار با ما ولو در ظاهر خاتمه پیدا می کند که از راهبرد قدرتمند شدن دست برداریم و مؤلفه های قدرت نظام و کشور را کنار بگذاریم.

مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری به تأسی از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) تأکید کرد: وظیفه مهم جبهه رسانه ای انقلاب امروز تعهد و تخصص است و ما حتماً متعهد به آگاه سازی جامعه از دشمنی ها هستیم.

وی گفت: دشمنی آمریکا با یک ملت و کشور نیست، بلکه دشمنی آنها با تفکر ماست. تفکر ایران دوستی ملت ما خط قرمز است. در این زمان که دشمنان علناً و با صراحت دشمنی خود را اعلام می کنند و می گویند که جمهوری اسلامی باید از مؤلفه های قدرت خود دست بردارد، روشنگری علت های دشمنی آنها با جمهوری اسلامی، رسالت اصلی اصحاب رسانه متعهد و متخصص است.

عظیمی با اشاره به نقش مهم رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری در آگاه سازی جامعه و خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، افزود: نباید بگذاریم دشمنان بین مردم و مسئولان نظام جدایی بیندازند. امروز بیش از 260 کانال و شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و دشمنان انواع توطئه ها و فتنه های مختلف را طراحی و اجرا کرده اند؛ اما به یاری خدا و رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی در برابر تمام دنیای استکبار پیروز شده و موفق خواهد بود.

وی جبهه رسانه ای انقلاب را خط مقدم دانست و گفت: وظیفه جبهه رسانه ای انقلاب شکستن تلاش دشمنان برای ناامیدسازی مردم است.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید همه مسائل حاشیه ای را کنار گذاشته و با وحدت به عنوان رسانه متعهد به خون شهدا، توطئه های دشمنان را افشا کنیم و بدانیم که به یاری خدا و برکت رهنمودهای حضرت آقا و وجود رزمندگان جبهه سخت، جمهوری اسلامی پیروز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار