پیام نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران رسالت خود را از دریچه تعهد و صداقت تعریف کنند

در بخشی از پیام نماینده ولی فقیه در مازندران آمده است: خبرنگاران رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت داری تعریف کنند.
کد خبر: ۳۰۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ - 07August 2018

خبرنگاران رسالت خود را از دریچه تعهد و صداقت تعریف کنندبه گزارش دفاع پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: ۱۷ مردادماه «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز استان مازندران و کشور تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، به ویژه شهید محمود صارمی از خداوند منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

دنیای امروز، عصر تبادل اطلاعات و انتشار سریع اخبار است و در این میان، جامعه ای توسعه یافته تلقی می شود که بتواند در کنار شاخصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... بر معیار آگاهی بخشی عمومی، اطلاعات و در حقیقت عنصر دانایی تاکید کند؛ در چنین شرایطی، رسانه ها و به ویژه مطبوعات با تولید و توزیع مطلوب اطلاعات، نقش اساسی دارند.

به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی، تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت‌داری تعریف کنند.

اینجانب مجدداً فرارسیدن روز خبرنگار را صمیمانه به همه شما عزیزان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون برای یکایک شما عزیزان در فضای رسانه ای ایران اسلامی خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار