فرمانده قرارگاه منظقه‌ای غرب نزاجا:

خبرنگاران سربازان خط‌ مقدم مقابله با عملیات روانی دشمن هستند

امیر «فرهاد آریان‌فر» گفت: خبرنگاران سربازان خط مقدم خاکریز نظام جمهوری اسلامی علیه هجمه عملیات روانی و جنگ نرم دشمنان و استکبار جهانی هستند.
کد خبر: ۳۰۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ - 08August 2018

خبرنگاران سربازان خط‌مقدم مقابله با عملیات روانی دشمن هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم «فرهاد آریا‌ن‌فر» فرمانده قرارگاه منظقه‌ای غرب نزاجا، در آیین تجلیل از خبرنگاران، به وظیفه خطیر خبرنگاران در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به مقطع حساس کنونی، به طور یقین خبرنگاران سربازان مقدم خاکریز نظام جمهوری اسلامی علیه هجمه عملیات روانی و جنگ نرم دشمنان و استکبار جهانی هستند.

وی افزود: امروز غول خبری در دست دشمنان است و مقابله با آن‌ها کار عظیمی است که پرچم‌دار مقابله با آن‌ها بدون تردید خبرنگاران هستند.

آریان‌فر خاطرنشان کرد: دشمنان شاید تهدید نظامی را مطرح کنند، اما توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی را نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: در مقابل توانایی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، دشمن حتی جسارت نگاه کردن به مرز‌های ما را ندارد، چه برسد به عملی کردن تهدید‌های نظامی توخالی خود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش بیان داشت: در بحث زلزله، دیدید که قوای نظامی کشور اعم از بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، همه با هم و در کنار مردم به کمک زلزله‌زدگان شتافتند و توانستیم آن حادثه را مدیریت کنیم.

آریان‌فر ادامه داد: همه نیرو‌ها از بسیج گرفته تا ارتش و سپاه و نیروی‌انتظامی، با همدلی و همکاری از آمادگی صدرصدی برخوردار هستند و با اقتدار و صلابت در مقابل ائتلاف دشمنان و استکبار جهانی آماده مبارزه هستند.

وی تاکید کرد: اگر خطری کشور را تهدید کند با همان وحدت و صلابت مقابل آنان خواهیم ایستاد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته بحران در کشور‌های منطقه همچون عراق و سوریه با وجود آن‌که کشور‌های متعددی پشت این جریانات بودند را مدیریت کند، پس مطمئن باشید در صورت بروز هرگونه خطری با جدیت مقابل دشمن خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار