جهاد اسلامی فلسطین: واکنش به جنایات اشغالگران حق ملت فلسطین است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به هدف قرار گرفتن مرکز مقاومت فلسطین از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که به شهادت دو رزمنده مقاومت منجر شد، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۰۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ - 07August 2018

جهاد اسلامی فلسطین: واکنش به جنایات اشغالگران حق ملت فلسطین استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به هدف قرار گرفتن مرکز مقاومت فلسطین از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: هدف قرار گرفتن مرکز وابسته به مقاومت فلسطین هنگام آموزش و شهادت دو رزمنده به مثابه نادیده انگاشتن تلاش های مربوط به تثبیت آتش بس است.

جهاد اسلامی بیان کرد: این جنایتی است که شکنندگی پیشنهادات مطرح شده را نشان می دهد.

در این بیانیه آمده است: اشغالگران اسرائیلی مسئولیت کامل این حمله ناجوانمردانه را برعهده دارند.

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ملت فلسطین حق دارد که از خود دفاع کند و به این جنایت و همه جنایاتی که اشغالگران مرتکب می شوند، واکنش نشان دهد.

شایان ذکر است که قبلا سخنگوی حماس با اشاره به حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به یک مرکز وابسته به گردانهای عزالدین قسام در غزه و شهادت دو رزمنده مقاومت فلسطین اعلام کرد که این حملات بدون تاوان نخواهد بود.

فوزی برهوم سخنگوی حماس اعلام کرد: اشغالگران مسئولیت کامل تنش اخیر در ترور رزمندگان مقاومت از گردانهای قسام در بیت لاهیا در شمال غزه را برعهده دارند. مقاومت با بمباران مواضع و هدف قرار دادن رزمندگان مقاومت از سوی صهیونیستها تسلیم نخواهد شد. هدف قرار دادن رزمندگان مقاومت بدون تاوان نخواهد بود و دشمن صهیونیست نمی تواند که رزمندگان مقاومت را هدف قرار دهد و تاوانی نپردازد.

برهوم تاکید کرد: مقاومت فلسطین توان هدف قرار دادن اشغالگران را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار