استاندار خراسان رضوی:

خبرنگاران در عرصه جنگ تبلیغاتی دشمن، ساز و کاری مهم برای همدلی و همزبانی در جامعه هستند

استاندار خراسان رضوی در پیامی با گرامیداشت روز خبرنگار، خبرنگاران و رسانه‌­ها را ساز و کار مهم همدلی و همزبانی مردم و دولت، در جنگ روانی، تبلیغاتی و اقتصادی گسترده دشمن دانست و دمیدن بر روح امید و شکوفایی در کالبد جامعه را رسالت خبرنگاران عنوان کرد.
کد خبر: ۳۰۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ - 08August 2018

خبرنگاران در عرصه جنگ تبلیغاتی دشمن، ساز وکاری مهم برای همدلی و همزبانی در جامعه هستندبه گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «علی رضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی همزمان با سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و گرامیداشت روز خبرنگار در پیامی این روز را به فعالان عرصه رسانه‌ تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

واضح است که نقش اصحاب رسانه در دنیای امروز به عنوان پیشقراولان توسعه آگاهی که با بهره گیری از هنر ارتباطات و تدبیر و دانش در جهت تحکیم میثاق بین دولت و ملت و ایجاد فضای سالم اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تلاش می ­کنند نقشی برجسته و بسیار مهمی است.

اینک در اوضاع حساس کنونی کشور و دسیسه­ های هر روز دشمنان نظام و انقلاب در ایجاد فضای نا امیدی و القای ناکار آمدی نظام جمهوری اسلامی ایران، رسانه ­ها باید زاینده و جوشنده بوده و روح امید و زندگی را بیش از هر زمان به کالبد جامعه دمیده و انسجام و اتحاد را در کشور را تقویت کنند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید قلم شهید «صارمی» روز پاسداشت تلاش بی ادعای مردان و زنانی است که در عرصه اطلاع رسانی کشور نقش و رسالتی سنگین بر عهده دارند و در این راه از پای نمی­ نشینند .

آنان در سرزمین آگاهی گام بر می ­دارند و با تلاش ­های بی وقفه خود با کمترین امکانات جهان خبری و اطلاع رسانی را در کنار اصول حرفه ­ای با اخلاق و منش اسلامی در هم می­ آمیزند تا بر ارزش ­های و اصول حرفه ­ای این حوزه بیافزایند.

خبرنگاران به ‌عنوان سربازان خط مقدم پیام‌رسانی، در معماری فرهنگی جامعه و ارائه اطلاعات صحیح و به دور از داوری‌های مغرضانه، همواره نقشی اساسی و مسوولیتی خطیر داشته و دارند از این رو باید این اصول را در لحظه لحظه کار و فعالیت خود مد نظر داشته باشند.

بی‌تردید خبرنگاران متعهد و مسلمان ایرانی در چهار دهه گذشته در عرصه ایفای مسوولیت سنگین حرفه‌ای خود و فراتر از آن صیانت از میراث گرانقدر امام خمینی(ره)، تبعیت از ولایت و همراهی با خدمتگزاران مردم موفق و پرتلاش بوده و به موازات روایت مسوولانه اتفاقات تلخ و شیرین جامعه نسبت به انعکاس سلحشوری‌های مردم ایران و عمق کینه و عناد دشمنان این سرزمین مقدس همت گماشته‌اند.

در دوران جنگ تبلیغاتی، روانی و اقتصادی گسترده کنونی دشمن نیز خبرنگاران پرچمدار و حماسه سازند و قلم، تدبیر، خلاقیت و اندیشه و نوآوری آنان در این میدان پیچیده و پرمخاطره زمینه‌ساز پیروزی اسلام عزیز و مایه خفت و حقارت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است.

در عصر حاضر خبرنگار تنها روایتگر قهرمانان ملی نیست بلکه خود در جایگاه و منصبی والا باید توان خویش را در آوردگاه جنگ نرم سنجیده و افکار تفرقه افکن، فتنه‌ساز و وحدت شکن دشمن را آماج تیرهای قلم و مرکب خود قرار دهد.

17 مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» بزرگداشت روز خبرنگار را گرامی داشته و این مناسبت را به فعالان این عرصه خطیر تبریک می­گویم و برای تمامی اصحاب رسانه و دست اندرکاران حوزه خبررسانی به‌ویژه در خراسان‌رضوی آرزوی موفقیت و بهروزی نموده، امیدوارم در مسیر اعتلا و سربلندی هرچه بیشتر نظام مقدس اسلامی در سایه رهبری‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید بیش از پیش منشا خیر و اثر بوده و بر انسجام و اتحاد این ملت و کشور بیش از پیش بیافزایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار