مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

رشادت های رزمندگان با قلم خبرنگاران جهانی می شود

به مناسبت روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه تعدادی از فعالان رسانه ای از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان بازدید کردند.
کد خبر: ۳۰۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ - 08August 2018

رشادت های رزمندگان با قلم خبرنگاران جهانی می شودبه گزارش دفاع پرس از شیراز، به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، رییس سازمان بسیج رسانه استان و تعدادی از فعالان رسانه ای از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس بازدید و با سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس دیدار کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس خطاب به اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: رشادت های رزمندگان و خاطرات هشت سال دفاع مقدس با قلم خبرنگاران جهانی می شود.

سرهنگ گرامی گفت: فرهنگ و دفاع یکی از حوزه هایی است که انسان باید با علم و آگاهی به آن بپردازد و اطلاعات خود را در این زمینه به روز نماید و اگر فرهنگ دفاع در ما نهادینه شود، زمینه رشد روز افزون را فراهم خواهد کرد که امروز به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ ما که بر محور اسلام است، به این مهم دست یافته است.

وی ضمن اشاره به فلسفه دفاع مقدس گفت: جنگ به خودی خود نکوهیده است اما؛ ما دفاع کردیم و جنگ طلب نبودیم که امروز در بحث حقانیت انقلاب و صدور آن  و به واسطه همین هشت سال دفاع مقدس است که گام های اساسی برداشته ایم.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس ضمن اشاره به شمار رزمندگان فارس و پیشگامی این استان در هشت سال دفاع مقدس گفت: اکنون زمان خوبی در اختیار شما خبرنگاران و فعالان مطبوعات است که فرصت را غنیمت بشمارید و از فرهنگ غنی دفاع مقدس در جهت مقابله با دشمن استفاده کنید.

گرامی در ادامه تصریح کرد: توقع رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس این است که شما اصحاب رسانه ضمن ادای دین به مقام شامخ شهدا، در قالب پوشش خبری و با قلم توانای خود آن رشادت ها را به گوش جهانیان برسانید.

خاطر نشان می شود به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسیس بسیج رسانه فارس به تشریح برنامه های خود در زمینه مطبوعات و همکاری با خبرنگاران و برنامه های تدارک دیده پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار