برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «محمودصارمی» بدر بروجرد

به مناسبت روز خبرنگار و پاسداشت مقام شهید «محمود صارمی» مراسم بزرگداشتی در «بروجرد» به این منظور برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ - 08August 2018

پاسداشت مقام شهید «محمودصارمی» به مناسبت روز خبرنگار در منزل پدر شهید برگزارشدبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، صبح چهارشنبه مراسم روز خبرنگار و پاسداشت مقام شهید «محمود صارمی» در بروجرد با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، امام جمعه و فرماندار بروجرد، مسئولان استانی و شهرستانی در منزل پدری شهید «صارمی» برگزار شد.

تجلیل از مقام شهید «صارمی» در سراسر ایران

«حجت الاسلام حسینی» امام جمعه بروجرد در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه شهادت واژه مقدسی است که این تقدس را از وجود شهید اقتباس کرده است، اظهار داشت: علما و بزرگان دین همواره به دنبال شهادت بوده اند.

وی افزود: مادران شهیدان افتخار اسلام هستند چرا که فرزندی تربیت کرده اند که به اسلام افتخار و عظمت بخشیده است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمن می خواهد به عظمت ایران اسلامی ضربه بزند، تصریح کرد: امید است بتوانیم پاسخگوی خانواده شهیدا در جامعه اسلامی باشیم.

حجت الاسلام حسینی گفت: در سراسر کشور امروز از مقام والای شهید صارمی تجلیل می شود و این تنها اجر دنیوی برای شهید است و اجر اخروی با پرودگار متعال است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: شهید صارمی از افتخارات انقلاب اسلامی است و امروز یاد و خاطره ایشان در سراسر ایران طنین انداز شده است.

ضرورت رفع مشکلات قشر خبرنگار

«حبیب الله خجسته پور» فرماندار بروجرد در ادامه این مراسم بیان داشت: رفتار و منش این شهید باید سرمشق و الگوی مردم به خصوص اهالی رسانه و خبر باشد.

وی با بیان اینکه امید است خبرنگاران در همه عرصه ها امانتداران خوبی باشند، گفت: امیدواریم بتوانیم زحمات ۳۶۴ روزه خبرنگاران را پاس داشته باشیم و به جامعه خبری احترام بگذاریم.

در ادامه «رضا آریایی» گفت: طی یک سال خبرنگاران حرف های مسئولان را گوش می دهند و امروز مسئولان باید حرف ها و درد و دل های خبرنگاران را گوش دهند.

وی تصریح کرد: امید است با شنیدن صحبت های خبرنگاران بتوانیم بخشی از مشکلات این قشر زحمت کش را برطرف کنیم.

بنابر این گزارش، بعد از دیدار مسئولان با خانواده شهید صارمی، مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای شهرستان بروجرد به مقام این شهید بزرگوار با نثار گل ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار