حجت الله ناصر پور:

«روز خبرنگار» روز پروانه های بی پرواست / شهید «محمود صارمی» پرچم دار این عرصه است

سرهنگ «حجت الله ناصر پور» در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: «روزخبرنگار» روز پروانه های بی پروایی است که در آتش شمع حوادث زمانه خود به آزادگی و بلند همتی برای کشف حقایق، و برای حقیقت نمایی، هنرمندانه پاسدار و امانتدار گفتمان الهی و انقلابی هستند.
کد خبر: ۳۰۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵ - 08August 2018

«روز خبرنگار» روز پروانه های بی پرواست/شهید«محمود صارمی» پرچم دار این عرصه استبه گزارش دفاع پرس در خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصرپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان در پیامی به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، این روز را به اصحاب اندیشه و قلم تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

ن و القلم و مایسطرون «قسم به قلم و آنچه می نگارد» امروز روزی است که در آن به حقیقت پرداخته شده است، «روزخبرنگار» روز پروانه های بی پروایی است که در آتش شمع حوادث زمانه خود به آزادگی و بلند همتی برای کشف حقایق، و برای حقیقت نمایی، هنرمندانه پاسدار و امانتدار گفتمان الهی و انقلابی هستند تا جایی که با خون پاک خود از حقیقت که بیان باورهای انقلابی و ارزش های زیبای برآمده از حرکت های مجاهدانه در راه خدای تبارک و تعالی است، دفاع کرده اند.

شهید «محمود صارمی» از جمله پرچم داران این فرقه مقدس است که تا سرحد جان به مسئولیت های خود به عنوان یک خبرنگار و پیام رسان امین گام برداشت. درود و رحمت بر روان پاک این شهید که به وظیفه دفاع از منافع ملی و دفاع از باورهای انقلابی، در مقابل تجاوز فکری و کژاندیشی های بیگانگان و دفاع از اخلاق نیکوی اجتماعی و هنجارهای ارزشی و انقلابی و جهادی جامه عمل پوشید.

اوج آرمان و ارزش قلم به دستان، همین بس که در ستایش و گرامی داشت از سوی ذات مقدس پروردگار مورد توجه هستند. آنچه مورد سوگند قرآن قرار می گیرد دارای عظمتی است که بایستی قدر و منزلت آن پاس داشته شود.

خبرنگار یا هر قلم به دستی، از آن روزی که بایستی هنرمندانه به نمایاندن حقیقت بپردازد و دانایی را که روشنی بخش انسان هاست گسترش بدهد، سخت در بوتۀ آزمون الهی که مبادا این سلاح در مسیری غیر از آنچه مطلوب حق است قرار بگیرد.

درود می فرستیم به ارواح طیبه و تابناک شهدا به ویژه شهدای خبرنگار دوران طلایی دفاع مقدس که گام به گام برای انعکاس پیام و ارزش های زیبای برآمده از تلاش دلسوختگان راه حقیقت و دفاع  از ارزش های الهی که در کنار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عرق ریختند و خون دادند.

درود می فرستیم به همه خبرنگارانی که بایستی به تعهد انقلابی، راه شهیدان و فرهنگ بی نظیر دفاعی و جهادی آن عزیزان سفر کرده را بپیمایند و عشق و امانتداری را به نسل های متمادی برسانند.

به یقین ارزش قلم خبرنگار از خون شهید کمتر نیست و در بیان خصایص زندگی بشر ارزش عملی خبرنگار و اصحاب رسانه شبیه به عمل انبیاء الهی است با این تفاوت که پیام آوران عشق اند و اصحاب رسانه مروجان گفتمان الهی اند.

در گفتمان های دفاعی و امنیتی امروزی دیگر سلاح و تجهیزات که روزی برای تسخیر سرزمین ها دارای اهمیت بود، فاقد ارزش اند و تلاش فرزندان شیطان برای تسخیر و اشغال سرزمین ذهن و عرصه اندیشه انسان ها متمرکز شده است.

از این رو اصحاب رسانه با بیان حقایق و شگفتی های خلق شده در دوران دفاع مقدس که ثبت کننده همه ارزش های انقلابی بود، در حفظ و تداوم نظام اسلامی بیشترین نقش را ایفا می کنند.

در این ایام خاص که مصادف است با ایام حج بیت الله الحرام، آرزو می کنم اصحاب رسانه در مسیر پیچیده و پرتلاطم حقیقت یابی و حقیقت گویی موفق و موید باشند.

سرهنگ حجت الله ناصرپور

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار