حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خراسان شمالی

سردار «غیب‌پرور» در سفر خود به خراسان شمالی به همراه فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از مناطق محروم مرکز استان بازدید کرد.
کد خبر: ۳۰۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ - 09August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر خود به خراسان شمالی به همراه سردار «سید حسین مرتضوی» فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در یکی از مناطق محروم مرکز استان به نام «جوادیه» حضور پیدا کرد و از اقدامات فرهنگی بسیج، طرح‌های فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی آن منطقه بازدید کرد.

سپس سردار غیب‌پرور در جمع فرماندهان و نیروهای بسیجی خراسان شمالی حضور پیدا کرد و اظهار داشت: طی چند روز گذشته اقلام احتکارشده زیادی توسط نیروهای بسیج کشف و تحویل مراجع قضائی شده است که با محتکران برخورد جدی صورت می گیرد.

وی افزود: اقلام احتکار شده شامل خودرو، برنج، لوازم یدکی خودرو و لوازم ساختمانی است که برخی سرشاخه‌های این احتکار هم دستگیر شده‌اند و محتکران بدانند با احتکار کردن و انبار کردن اقلام تنها به مردم کشور خود ظلم کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در تمام نقاط کشور حدود 1000 محله آسیب خورده داریم، گفت: سال گذشته 325 محله و امسال نیز 400 محله توسط بسیج تحت پوشش قرار داده شده اند که ورود بسیج به معنای حل کامل این معضلات نیست بلکه باید با جلب مشارکت سایر دستگاه‌ها و همچنین مردم با این معضلات برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار