مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

تبعیت از ولی فقیه ویژگی مهم نیروهای ارزشی بویژه خبرنگاران انقلابی است

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری گفت: تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه ویژگی مهم نیرو‌های ارزشی بخصوص خبرنگاران و اصحاب رسانه انقلابی است.
کد خبر: ۳۰۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ - 10August 2018
تبعیت از ولی فقیه ویژگی مهم نیروهای ارزشی بویژه خبرنگاران انقلابی استبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در همایش تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران انقلابی به دنبال دفاع از ارزش‌های انقلابی و دینی هستند و در این راستا از حرفه و علم خاص خود استفاده می‌کنند.
 
وی اضافه کرد: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی خبرنگاران لحظات نابود شدنی را تثبیت و ابدی می‌کنند، اما موضوع مهم این است که این افراد باید برای خداوند متعال خود را آماده کنند تا بتوانند در اعتلای ارزش‌ها مؤثر و مفید باشند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) خاطرنشان کرد: خبرنگاری یک کار علمی، معرفتی و مهارتی است که می‌تواند نتایج بسیاری را برای جامعه به دنبال داشته باشد.
 
وی با اشاره به اینکه خبرنگار می‌تواند بررسی کننده نقاط ضعف و قوت مجموعه‌های مختلف باشد، تصریح کرد: همانطور که آیینه نقص‌های صورت انسان را نشان می‌دهد، فکر و اندیشه کردن در اخبار درون یک مجموعه را می‌تواند نشان دهد.
 
اکبری با بیان اینکه تبعیت از ولی فقیه ویژگی مهم نیرو‌های ارزشی است، عنوان کرد: امروزه چندین میلیون برابر جنگ احزاب، حزب‌های عالم در کنار یکدیگر قرار گرفته تا نظام اسلامی را براندازی کنند چراکه این نظام زمینه‌ساز یک نظام جهانی برای برپایی عدالت جهانی خواهد بود.
 
وی از خبرنگاران انقلابی به عنوان سربازان امام زمان (عج) نام برد و عنوان کرد: سربازان جنگ نرم از جمله خبرنگاران در راستای زمینه‌سازی برای برپایی حکومت جهانی، ولی عصر (عج) درحال تلاش هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها