مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

مادران شهدا ذخایر ارزشمندی برای تداوم راه شهدا هستند

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مادران شهدا را ذخایر ارزشمندی برای تداوم راه شهیدان و نظام دانست و گفت: این عزیزان با تأسی به حضرت فاطمه زهرا (س) در دامان پاک و مطهر خود، مردانی را تربیت کردند که جهاد، ایثار و شهادت را معنا کردند.
کد خبر: ۳۰۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ - 11August 2018

مادران شهدا ذخایر ارزشمندی برای تداوم راه شهدا هستندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، در دیدار با مادر معظم شهیدان والامقام «عبدالعلی و ناصر میرسنجری» در استان فارس، با بیان این‌که مادران شهدا در حفظ انقلاب و دفاع مقدس سهم به سزایی دارند، اظهار داشت: اگر ایثار و فداکاری این عزیزان نبود، امروز شاهد این عظمت برای کشور نبودیم.

وی تصریح کرد: شهیدان با اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی، با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، دشمن بعثی را از خاک پاک وطن بیرون کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، مادران شهدا را ذخایر ارزشمندی برای تداوم راه شهیدان و نظام دانست و تصریح کرد: این عزیزان با تأسی به حضرت فاطمه زهرا (س) در دامان پاک و مطهر خود مردانی را تربیت کردند که جهاد، ایثار و شهادت را معنا کردند و برای بشریت چراغ فروزان و نورانی و نشان‌دهنده راه از بی‌راه شدند.

وی ادامه داد: حفاظت از انقلاب اسلامی، خاک و ناموس وطن، اهداف اصلی شهدای هشت سال دفاع مقدس بود که جوانان و نوجوانان امروز باید اهداف عالیه شهدا را سرلوحه امور خود قرار داده و با تمام توان در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

حجت‌الاسلام تشکری خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را به دیگر نسل‌ها منتقل کنیم و از این راه یاد شهدا را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار