سرهنگ فروتن‌نژاد به دفاع پرس خبر داد؛

برپایی نمایشگاه عکس و سند به مناسبت سالروز آزادی اسرا

مسوول پژوهش و آموزش سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس از برپایی نمایشگاه عکس و سند در 13 استان به طور همزمان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ - 12August 2018

برپایی نمایشگاه عکس و سند به مناسبت سالروز آزادی اسراسرهنگ «حسین فروتن‌نژاد» مسوول پژوهش و آموزش سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، از برگزاری نمایشگاه عکس و سند به مناسبت سالروز آزادی اسرا خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از 26 مردادماه به مدت یک هفته در سالن عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی برپا می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه عکس و سند آزادی اسرا در سال 69 به طور همزمان علاوه بر تهران در ادارات کل سازمان اسناد و کتابخانه ملی 12 استان اعم از تبریز، قزوین، گیلان، همدان، مازندران، مشهد مقدس، یزد، کرمان، بوشهر، فارس، اصفهان و سیستان و بلوچستان برپا خواهد شد.

فروتن نژاد همچنین در خصوص نقد کتاب «حاج حسن» نیز عنوان کرد: کتاب «حاج حسن» روایت سردار حسنعلی سواریان در خصوص مدافعان خرمشهر است که با تدوین فرامرز نوروزی تبریزی نژاد و همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی به چاپ رسیده است. این کتاب 30 مردادماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقد می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار