ارتش از آزادگان ارمنی تجلیل می‌کند

ارتش جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، از هموطنان آزاده ارمنی تجلیل خواهد کرد.
کد خبر: ۳۰۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ - 12August 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت سالروز بازگشت سرافرازانه و پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، طی مراسمی با عنوان «الماس‌های درخشان» از آزادگان ارمنی تجلیل می شود.

این مراسم با مشارکت و همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، جشنواره سینمایی عمار، موسسه پیام آزادگان و با همراهی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال در روز سه‌شنبه 23 مردادماه از ساعت 17، در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شفق برگزار خواهد شد.

این نشست با حضور بیش از یک‌صد نفر از آزادگان به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شود. در این مراسم قرار است از آزادگان با ویژگی‌های خاص تجلیل به عمل آید. از جمله این ویژگی‌ها می توان به حضور آزادگان جانباز ارمنی همچون الکساندر کاسپاریانس، آرمان بندری، ادموند مددی، وازیک مددی، امیر علی مرادی جوانترین آزاده خلبان، امیر فرزانه با تحمل طولانی‌ترین مدت اسارت از نیروی دریایی در این برنامه اشاره کرد.

امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان سخنران و مدعو ویژه، کارن خانلری نماینده ارامنه تهران و شمال در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار