دیدار مدیرکل بنیادشهید تهران با خانواده‌های دو شهید منا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ظهر امروز با حضور در منزل شهید «حاج عمار میرانصاری» با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۰۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ - 12August 2018

دیدار مدیرکل بنیادشهید تهران با خانواده‌های دو شهید منابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «نادر نصیری» در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا گفت: همانطور که در آیات و روایات آمده است شهدا زنده اند و نزد خدا رزق نیکویی دارند و اطمینان داشته باشید شهدا شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند و از خانواده خود محافظت کرده و در تربیت فرزندان خود نقش دارند.

در ادامه همسر شهید انصاری با اشاره به برخی مسائل خانواده‌های شهدای منا اظهار کرد: خانواده‌های شهدای منا سرپای خودشان ایستاده اند ولی تقاضا دارم بیشتر به آنها رسیدگی و توجه شود.

وی ضمن قدردانی از توجه مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حمایت بنیاد از خانواده‌های شهدا موجب دلگرمی و آرامش خانواده‌ها می‌شود و این قابل تقدیر و بسیار ارزشمند است.

همچینن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید داوود موسوی گفت: ما از شما خانواده‌های شهدا شرمنده هستیم و با تمام توان برای یاری و همراهی شما کوشش می کنیم. در این سالیان طولانی که با شهدا زندگی می‌کنیم حضور و حمایت معنوی آنان همیشه یاری دهنده و راهگشای ما بوده است.

فرزند شهید موسوی نیز با بیان اینکه حضور پدرم را همواره کنار خود احساس می‌کنم گفت: هر وقت دچار گرفتاری می‌شوم بر سر مزار پدر شهیدم می‌روم و از او کمک می‌خواهم و کارها و ناراحتی‌هایم به راحتی حل می‌شود.

شهیدان «حاج عمار میرانصاری» و «داوود موسوی» در مهرماه 1394 و در روز عید قربان، با لب تشنه در منا آسمانی شدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها