سردار کبیری خبر داد؛

برگزاری 14 همایش تخصصی با موضوع مطالبات حقوقی دفاع مقدس در مراکز علمی

مدیر دبیرخانه همایش ملی «مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس» از برگزاری 14 همایش تخصصی با موضوع مطالبات حقوقی و بین‌المللی دفاع مقدس در مراکز علمی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ - 12August 2018

تشکیل گروه‌های 6 گانه تخصصی در حوزه مطالبات حقوقی دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالحسن کبیری» مدیر دبیرخانه همایش ملی «مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس» در نشست خبری این همایش اظهار داشت: این همایش با مشارکت 6 گروه علمی پژوهشی از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس کار خود را در زمان مقرر آغاز خواهد کرد.

وی افزود: گروه‌های شش‌گانه عبارتند از گروه حقوق دفاع مقدس، گروه سیاست‌ دفاعی دفاع مقدس، گروه جامعه‌شناسی دفاع مقدس، گروه روانشناسی دفاع مقدس، گروه اقتصاد دفاعی و گروه محیط زیست دفاع مقدس که هر کدام به صورت تخصصی به امر پژوهش در حوزه خود می‌پردازند.

سردار کبیری ادامه داد: در رابطه با همایش ملی «مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس» برگزاری حدود 14 پیش همایش را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از مهر ماه تا پایان دی ماه 97 این همایش‌ها به صورت تخصصی در مراکز عملی و تخصصی و دانشگاه‌های کشور با موضوعات محوری در نظر گرفته شده برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این همایش گفتمان‌سازی و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان است که در این راستا با اطلاع رسانی موثر و شفاف‌سازی از عملکرد دشمنان در دوران دفاع مقدس گام‌های لازم را برخواهیم داشت.

مدیر دبیرخانه همایش ملی «مطالبات حقوقی-بین‌المللی دفاع مقدس» در خصوص ساختار کلی این همایش گفت: این همایش از کمیته علمی در گروه‌های شش‌گانه، کمیته اجرایی و پشتیبانی و همچنین از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی برخوردار است.

وی افزود: در بخش قضاوت و داوری مقالات از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مطرح بهره‌مند می‌شویم.

سردار کبیری در پایان گفت: فراخوان مقالات از امروز اعلام می‌شود و تا پایان نیمه اول آبان ماه چکیده مقالات را دریافت خواهیم کرد. همچنین دریافت اصل مقالات را تا نیمه اول دی‌ ماه و ارزیابی مقالات را تا نیمه دوم دی ماه انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها