رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر:

اردوهای جهادی باید تداوم داشته باشد

اسکندری با اشاره به اینکه باید در کار جهادی گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی صورت گیرد، گفت: جریان‌سازی یعنی حرکت جهادی که آغاز کرده‌اید ادامه پیدا کند و افراد دیگری به شما ملحق شوند و این جریان تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۳۰۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ - 12August 2018

فرهنگ سازی حرکت های جهادی/  اردوهای جهادی باید تداوم داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، «حسین اسکندری» رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر در دیدار با اعضاء گروه جهادی «افسران ولایت»، ضمن تشکر و قدردانی از حرکت های جهادی این دانشگاه و توصیه به صبر در برابر سختی ها اظهار داشت: یکی از نمودهای کارگروه های جهادی در روستاها، پرداختن به صنایع کوچک جهت اشتغال است.

اسکندری با بیان اینکه اساس و مبانی رسالت پیامبر اکرم (ص) بر مبتنی بر آموزش بود، گفت: آموزش و آگاهی بخشی در ایجاد یک تحول و تمدن اسلامی بزرگ، در صدر اسلام با آن همه مشکلات و جهالت ها نشان داد که آموزش امری مهم به شمار می آید، و بشر امروزی به این اهمیت پی برده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر با اشاره به اینکه رسالت دانشجویان سنگین و ارزشمند است، خاطر نشان کرد: توانمندسازی را در اولویت اول کار جهادی خود قرار دهید.

وی با بیان اینکه شاخص توسعه کشورها، توسعه انسانی است، تٱکید کرد: یکی از مهمترین شاخص توسعه انسانی، توانمندسازی آموزش است.

اسکندری با تأکید براینکه با شناسایی افراد مستعد و نخبه در عرصه های مختلف، قدرت تفکر را در روستاییان بالا ببرید تا توانمندسازی، ابتکار و نوآوری با تفکر در بین آنها ایجاد شود، افزود: جوانان روستا نباید منتظر بمانند تا فردی به سراغ انها برود بلکه خودشان باید جهت حل مشکلاتشان راهکار و نوآوری ایجاد کنند.

اسکندری با اشاره به اینکه باید در کار جهادی گفتمان سازی، فرهنگ سازی و جریان سازی صورت گیرد اظهار داشت: جریان سازی یعنی حرکت جهادی که شما شروع کرده اید ادامه پیدا کند و افراد دیگری به شما ملحق شوند و این جریان تداوم داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: تلاش کنید که به عنوان مجری طرح های کشوری و ملی تبدیل شوید و تجربه شما منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها