حجت‌الاسلام محمدحسنی:

ارتش بازی‌های جنگ را برای عرصه‌های مختلف طراحی کرده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش بازی‌های جنگ را برای عرصه‌ها و ماموریت‌های مختلف طراحی کرده است.
کد خبر: ۳۰۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ - 13August 2018

ارتش بازی‌های جنگ را برای عرصه‌های مختلف طراحی کرده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در نخستین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران بر سر پیچ تاریخی اظهار داشت: شاید برخی آن زمان این موضوع را خوب متوجه نشدند، اما باید دانست که جهان به سمت دین‌گرایی رفته و ایران محور اصلی و پرچمدار این حرکت است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که لیبرالیسم و سوسیالیسم با شکست مواجه شده‌اند، پس ما اگر آدرس درست را به حقیقت‌طلبان بدهیم، قطعاً در برابر دنیای استکبار به پیروزی خواهیم رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تغییر استراتژی دشمنان و روی آوردن به جنگ نرم گفت: آمریکایی‌ها دیگر دست برتر را ندارند و اگر اشتباه کنند، مقاومت پاسخی قاطع به آن‌ها خواهد داد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: امروز برای اینکه بتوانیم از پیچ تاریخی عبور کنیم، باید شیوه مقابله با دشمن را با مبنای علمی و تغییر و نوآوری در حوزه فناوری پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی دارای قدرت علمی، دانش و فناوری است و اگر دشمن دست از پا خطا کند و مرتکب اشتباه شود، از جایی که نمی‌داند، پاسخ محکم دریافت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در ادامه به تشریح تفاوت‌های جنگ نرم و جنگ سخت پرداخت و گفت: اعمال جنگ سخت علیه یک ملت، موجب اتحاد آن ملت می‌شود و همه ملت چه موافق و چه مخالف آن سیستم، در جنگ سخت علیه دشمن خارجی وارد صحنه می‌شوند، اما در جنگ نرم برخی ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند و به نفع دشمن می‌نویسند در حالیکه خود از عواقب کارشان اطلاعی ندارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه علم مبنای قدرت است، اظهار داشت: ما باید در مقابله با دشمن دیدگاهی نوآورانه و پژوهشگرانه داشته باشیم و شیوه مقابله خود را به شکل نو تعریف کنیم، تا در زمان درگیری آنان را از راه‌هایی شکست دهیم که نسبت به آن شناختی ندارند.

وی در پایان عنوان کرد: بنده ارتش را به طور کامل می‌شناسم و می‌توان گفت که در ارتش بزرگ شده‌ام. ارتش ما یک ارتش متدین و باسواد است. ارتش ما امروز بیکار ننشسته است و بازی‌های جنگ را برای عرصه‌ها و ماموریت‌های مختلف طراحی کرده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها