سردار فتحی‌زاده عنوان کرد؛

تردد 50 درصد زائران اربعین حسینی از مرز مهران

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه بیش از 50 درصد زائران اربعین حسینی (ع) از مرز مهران تردد می‌کنند، گفت: توجه به زیرساخت‌های این مرز بایستی در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۳۰۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ - 13August 2018

نظم و امنیت مثال زدنی اربعین سال گذشته مسئولیت‌های امسال را سنگین‌تر می‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: با توجه به موفقیتی که نیروی انتظامی سال گذشته در همایش بزرگ اربعین حسینی (ع) کسب کرد، انتظار می‌رود امسال با حضوری پررنگ‌تر و با کیفیت‌تر و بهتر این مأموریت بزرگ را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه امسال تلاش می‌شود به جای استفاده از نیروی حداکثری، ساز و کار‌ها و زیرساخت‌ها را مهیا و متکی به ابزار و تجهیزات نرم‌افزاری برای سهولت عبور و مرور زائران باشیم، گفت: امیدواریم با هماهنگی‌های لازم که صورت گرفته بتوانیم در زمان باقیمانده، آمادگی خود را ارتقاء و ساز و کار‌های لازم را به سرانجام برسانیم.

سردار فتحی‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به گرم بودن هوا در ایام اربعین حسینی (ع)، بایستی به صورت ویژه، تمهیدات لازم برای رفاه حال زائران و سهولت ورود و خروج آنان از مرز فراهم کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از 50 درصد از زائران اربعین حسینی (ع) از مرز مهران تردد می‌کنند، یادآور شد: توجه به زیرساخت‌های این مرز بایستی در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها