مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

تا آخرین نفس، پای انقلاب ایستاده ایم و از آن دفاع می کنیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به شعار محوری برنامه های هفته دفاع مقدس، تحت عنوان «ما توانستیم»، گفت: تا آخرین نفس، پای انقلاب ایستاده ایم و از آن دفاع می کنیم.
کد خبر: ۳۰۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ - 14August 2018

تا آخرین نفس، پای انقلاب ایستاده ایم و از آن دفاع می کنیمبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت اله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان، اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه نشان بدهیم، همه باید بدانند که ملت ایران محکم ایستاده اند و به آرمان های انقلاب اسلامی همواره پایبندند.

وی با اشاره به شعار محوری برنامه های هفته دفاع مقدس تحت عنوان «ما توانستیم»، افزود: تا آخرین نفس، پای انقلاب ایستاده ایم و از آن دفاع می کنیم و همه باید این را بدانند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در مورد نام گذاری ایام هفته دفاع مقدس نیز توضیحاتی داد و گفت: روز اول ۳۱ شهریور روز رژه و نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و روز دوم به نام روز علم و ‌نخبگان، روز سوم به نام دفاع ملی و جوانان، روز چهارم انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی، روز پنجم اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، روز ششم عطر افشانی گلزار شهدا، روز هفتم ولایتمداری، زنان، خانواده و سلامت و روز هشتم فرماندهان، عزت مداران و پیشکسوتان نامگذاری شده است.

سردار جعفری به کمیته های پیش بینی شده ستاد بزرگداشت اشاره و خاطر نشان کرد: خدمت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بسط آن در جامعه امروزی توفیق بزرگی است که همگان باید آن را بنحو احسن انجام دهند.

وی به تقارن ایام هفته دفاع مقدس با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، افزود: انشاءالله با اجرای برنامه هایی با موضوع نقش و جایگاه دفاع مقدس و چهار دهه مقاومت در رشد و بالندگی انقلاب اسلامی و بهره گیری از اهداف نهضت عاشورایی، بتوانیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار