فرماندار قصر شیرین خبر داد؛

برگزاری دعای عرفه امسال در جوار شهدای گمنام

«مرادعلی تاتار» از برگزاری دعای عرفه امسال در جوار شهدای گمنام خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ - 18August 2018

دعای عرفه امسال در جوار شهدای گمنام برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار قصرشیرین امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دعای عرفه در محل فرمانداری قصر شیرین، افزود: تمام تمهیدات لازم برای برپایی آیین پرفیض دعای عرفه در قصر شیرین اتخاذ شده و این مراسم پس از اقامه نماز ظهر و عصر در داخل شهر برگزار می شود.

وی اظهار داشت: قصر شیرین محل رشادت و عروج رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و از این رو هر ساله از سراسر کشور دوستداران سید و سالار شهیدان برای ابراز ارادت به ساحت ملکوتی امام حسین (ع) به این شهرستان مرزی نزدیکترین نقطه به کربلای معلی سفر می کنند و امسال با توجه به دمای بالای هوا به منظور رفاه حال شرکت کنندگان، این آیین معنوی در داخل شهر برگزار می شود.

فرماندار قصر شیرین تامین نظم و امنیت جایگاه برگزاری دعا‌، استقرار گروه های امدادی در مسیر، تامین آب آشامیدنی، برپایی ایستگاه صلواتی، ساماندهی خودروها و ترافیک و تهیه زیرانداز جایگاه مراسم را از اقدام های صورت گرفته برای برپایی این آیین معنوی بیان کرد.

تاتار، تجهیز درمانگاه ها، بیمارستان و آماده باش نیروهای امدادی و هلال احمر و استقرار تیم های امداد و نجات، تامین سوخت مورد نیاز در 2 دو جایگاه سوخت شهرستان برای سوخت رسانی به خودروهای شرکت کنندگان در آیین دعای عرفه را از دیگر اقدام های صورت گرفته ذکر کرد.

برگزاری دعای عرفه در قصر شیرین یادگار به جا مانده از مرحوم آزاده سرافراز اسلام حجت الاسلام حاج «سید علی اکبر ابوترابی» است که امسال بیست و سومین سال خود را سپری می کند.

عرفه روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فرا خوانده و سفره های جود و احسان خود را برایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر و رانده تر و در خشمناک ترین اوقات خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار