مسئول سازمان بسیج اصناف استان بوشهر خبر داد؛

کمک یک میلیارد تومانی بازاریان بسیجی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج اصناف استان بوشهر از کمک یک میلیارد تومانی بازاریان بوشهر به زلزله‌زدگان سرپل ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ - 19August 2018

کمک یک میلیارد تومانی بازاریان بسیجی به مناطق زلزله زده کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «عابدبن غریبی» مسئول سازمان بسیج اصناف استان بوشهر اظهار داشت: در تقویم از 29 مردادماه تا 6 شهریور گرامیداشت بسیج اصناف ثبت شده که مهمترین روز آن 4 شهریور (سالروز شهادت عراقچی) است.

وی گفت: بازاریان و کسبه همیشه پرچمدار انقلاب بوده‌اند و با تبعیت از روحانیت و رهبر معظم انقلاب از جان و مال و انقلاب دفاع و وفاداری خود را نسبت به 50 شهید در استان بوشهر ثابت کردند. بازاریان مهمترین نقش را در پشتیبانی از دفاع مقدس داشتند و در سازندگی، حمایت از دولت‌ها و توسعه اقتصادی تاثیرگذار بوده و هستند.

غریبی افزود: با توجه به اینکه امروز مشکلات اقتصادی در اولویت همه امور قرار دارد اما بازاریان سعی در دفاع از انقلاب دارند و کالاهای روزانه مردم را تامین می‌کنند به گونه‌ای که در استان بوشهر حتی یک روز شاهد تعطیلی بازارها نبوده‌ایم.

امسال بسیج اصناف با شعار «انقلاب اسلامی 40 سال اقتدار و افتخار»، برنامه‌هایی را با عنوان روز شمار تمدن سازی، نماز اول وقت، فقه بازار، امر به معروف و نهی از منکر، مسجد محوری، جوانان فرهنگ ایثار و شهادت، نقش بانوان در بازار و همایش بزرگ بسیج اصناف برگزار خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان بوشهر متذکر شد: در استان بوشهر حدود 400 هزار واحد صنفی با بیش از 100 هزار کسبه ساماندهی شده که در بازار حضور فعال دارند و از این آمار بیش از 5 هزار نفر حضور فعال در برنامه‌های بسیج دارند که به عنوان نمونه می‌توان به کمک بیش از یک میلیارد تومانی بازاریان بوشهر به منطقه زلزله‌ زده سرپل ذهاب اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها