از سوی فرمانده معظم کل قوا صورت گرفته است؛

اعطای نشان «نصر» به امیر شاه‌صفی

فرمانده معظم کل قوا در یک سال گذشته نشان «نصر» به فرمانده وقت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا کرده است.
کد خبر: ۳۰۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ - 24August 2018

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار اعلام کرد که امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه‌صفی» فرمانده سابق نهاجا از فرمانده معظم کل قوا نشان «نصر» دریافت کرده است.

وی این مدال را در یک سال اخیر و در سال آخر فرماندهی در نهاجا دریافت کرده است؛ البته تاکنون دیده نشده است که وی این نشان را بروی لباس خود نصب کند.

اعطای نشان «نصر» به امیر شاه‌صفی

نشان نصر یکی از نشان‌های افتخار در جمهوری اسلامی ایران است که به پاس خدمات و پشتیبانی از نیروهای رزمی و فعالیت‌های پشتیبانی تعلق می‌گیرد.

اعطای نشان «نصر» به امیر شاه‌صفی

تاکنون افرادی همچون سرلشکر فیروزآبادی، مرحوم سرلشکر سلیمی، مرحوم سرلشکر ظهیرنژاد، سردار رفیق‌دوست، سردار افشار، حجت‌الاسلام حسن روحانی، سردار محمدحسین جلالی، مهندس فروزش و حجت‌الاسلام روحانی مسئول ستاد جذب و هدایت کمک‌های مردمی سپاه در دوران دفاع مقدس موفق به دریافت این نشان شده‌اند.

شهیدان فلاحی، صنیع‌خانی، رضوی، نامجو، سیدمحسن صفوی، طرح‌چی طوسی، اثری‌نژاد، ساجدی، شوکت‌پور و سیدجولایی نیز در تاریخ 2 خرداد سال 79 این نشان را دریافت کردند که به خانواده‌های آنان اهدا شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها