تشییع پیکر مطهر شهید «حسن ظاهر گیور» در رشت

پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد، شهید «حسن ظاهر گیور» از قهرمانان ورزش «پاور لفتینگ» جهان، صبح امروز (شنبه) در رشت تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۳۰۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ - 25August 2018

تشییع پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید «حسن ظاهر گیور»به گزارش دفاع پرس از گیلان، «حسن ظاهر گیور» از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان رشت، بر اثر جراحات وارده ناشی از جنگ تحمیلی در روز چهارشنبه مصادف با عید سعید قربان به شهادت رسید.

پیکر مطهر این جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، صبح امروز (شنبه) از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در میدان پاسداران تشییع و در گلزار شهدای این شهر واقع در «تازه‌آباد» رشت به خاک سپرده می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، جانباز شهید «حسن ظاهر گیور» از نیرو‌های پاسدار مشمول و اعزامی سپاه پاسداران لشکر قدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور بود که در سال ۶۴ در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه سر و صورت و چشمانش به مقام رفیع جانبازی نائل شده بود.

وی عضو فدراسیون و از قهرمانان رشته ورزشی «پاور لیفتینگ» جانبازان و نیز دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان بود. همچنین این شهید والامقام سابقه شرکت در چندین دوره مسابقات بین‌للملی و کسب مقام بین‌الملی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها