امام جمعه بابل:

حفظ روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ «غدیر» است

امام جمعه بابل گفت: باید از غدیر درس گرفت و یکی از درس‌های این عید بزرگ ولایت، حفظ روحیه جهادی و انقلابی است که باید در نهادینه شدن آن کوشا باشیم.
کد خبر: ۳۰۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ - 25August 2018
حفظ روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ «غدیر» استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «حسن روحانی» امام جمعه بابل امروز در جلسه شورای اداری بابل که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با بیان اینکه سرفصل‌های حکومت‌های اسلامی برگرفته از غدیر است، اظهار داشت: باید حفظ این امانت در حکومت اسلامی، معیاری برای سنجش در جامعه شود.
 
وی افزود: باید از غدیر درس گرفت و یکی از درس‌های این عید بزرگ ولایت، حفظ روحیه جهادی و انقلابی است که باید در نهادینه شدن آن کوشا باشیم.
 
امام جمعه بابل ابراز داشت: برای توسعه فرهنگ غدیر باید از بی تحرکی بیرون آمد و در توسعه این فرهنگ گام برداشت تا رنگ و بوی غدیر را در شهر نمایان شود.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین حفظ بیت المال، پرهیز از فساد و رانت خواری از جمله شاخصه های غدیر است و باید مسئولان در حفظ آن کوشا باشند.
 
روحانی با اظهار اینکه متقارن شدن هفته دولت با غدیر امسال باعث جایگاه بالای این عید شده و باید حفظ شود، از جمله مطالبات غدیر را حکومت اسلامی است عنوان کرد و گفت: یکی از حکومت‌های اسلامی بعد از غدیر، جمهوری اسلامی است که توانسته ۴۰ سال حفظ شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها