با حضور وزیر نیرو؛

یادمان شهدای وزارت نیرو افتتاح شد

یادمان شهدای وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو در بهشت زهرا (س) افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 25August 2018

یادمان شهدای وزارت نیرو افتتاح شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، آیین رونمایی از یادمان شهید دکتر حسن عباسپور و 530 شهید صنعت آب و برق، همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سردار سید مجید هاشمی دانا معاون روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

کارمندان وزارت نیرو صبح امروز پس از حضور در مرقد مطهر امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا در میدان شهدای گلزار شهدای بهشت زهرا (س) حاضر شدند تا شاهد رونمایی از یادمان شهدای وزارت نیرو رونمایی باشند.

این یادمان با پیشنهاد سازمان بهشت زهرا (س) به وزارت نیرو ساخته و طرح آن طی فراخوانی عمومی انتخاب شده است.

مرادی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در این مراسم اظهار داشت: سال گذشته کلنگ احداث این یادمان زده شد که در نهایت طرح فعلی از بین طرح های ارسال شده انتخاب شد.

وی تصریح کرد: 21 هزار ایثارگر وزارت نیرو در طول دوران دفاع مقدس کار رزرم و مهندسی انجام دادند چرا که حضور وزارت نیرو و تامین آب و برق یک الزام بود.

مرادی با اشاره به یادمان افتتاح شده گفت: طرح فعلی با شمایلی از دکل برق و نمادی از سد در پایین آن دارای هشت محل سرریز است که به حوزه های مختلف وزارت نیرو اشاره دارد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها